Erg prettige ervaring, mooi chalet, fijne service en een uniek all inclusief concept, een absolute aanrader

- goede service
- fijn contact
- alles verzorgd

Jan van Noorloos

Wij waren afgelopen week in Selva St.Christina en alles was prima in orde, alleen in een land waar koffie en wijn belangrijke dagelijkse geneugten zijn is hier veel te verbeteren, zoals een echte... Wij waren afgelopen week in Selva St.Christina en alles was prima in orde, alleen in een land waar koffie en wijn belangrijke dagelijkse geneugten zijn is hier veel te verbeteren, zoals een echte koffie machine i.p.v filterkoffie , en een betere kwaliteit witte en rode wijn

uitgebreide info

Marc Plooy

Was echt super. Wij waren in Italië met zeer vriendelijke staf. Ontbijt en 3 gangen diner was echt goed. Super formule, volgend jaar weer.

Fantastische service.

Susette Plooy

Afgelopen week in Italie geweest en het was in 1 woord: fantastisch! Geweldig skigebied, super gezellige apres ski en het huis was helemaal top. Elke kamer een eigen toilet en douche en/of bad.... Afgelopen week in Italie geweest en het was in 1 woord: fantastisch! Geweldig skigebied, super gezellige apres ski en het huis was helemaal top. Elke kamer een eigen toilet en douche en/of bad. Britt en Derek hebben elke avond heerlijk voor ons gekookt en elke ochtend stond er een heerlijk ontbijt klaar. Echt vakantie!!

Zo fijn om na een dag skiën in het huis aan te komen en je kunt zo aanschuiven voor een heerlijk 3-gangen diner. Ook elke ochtend een heerlijk ontbijtje.....we zijn echt een week lang in de watten... Zo fijn om na een dag skiën in het huis aan te komen en je kunt zo aanschuiven voor een heerlijk 3-gangen diner. Ook elke ochtend een heerlijk ontbijtje.....we zijn echt een week lang in de watten gelegd! Echt vakantie dus!!!! Het was ook super dat elke kamer een eigen toilet, douche en/of bad heeft.

Aad

Perfecte formule en geweldig Chalet, prachtige ligging en omgeving.
Chalet staff was fantastisch, super vriendelijk en uitermate service bereid.
Bovendien werden er geweldige maaltijden...
Perfecte formule en geweldig Chalet, prachtige ligging en omgeving.
Chalet staff was fantastisch, super vriendelijk en uitermate service bereid.
Bovendien werden er geweldige maaltijden geserveerd.

Goed doordacht concept, mooie accommodatie en perfect personeel.

Barbera

Chalet staff zeer vriendelijk en ervaren. Diner elke avond zeer gevarieerd. Mooie en ruime kamers. Perfect gelegen Chalet ten opzichte van de plaats, pistes etc. Skibus pal voor de deur.
Volgend jaar weer !

Zeer professioneel , prima prijs/kwaliteitsverhouding

Mary

Top ervaring, heerlijk eten zeer vriendelijke staf. Ruime kamers en heel erg schoon. Wij zijn FAN en boeken graag volgend jaar weer.

Klantvriendelijk, perfect in prijs/kwaliteit verhouding

Janneke

Wij hebben een heerlijke week in Chalet Kitzbuheler Horn in Kirchberg doorgebracht. De staf was geweldig, ze stonden altijd zeer vriendelijk en behulpzaam voor ons klaar. Het eten was top!... Wij hebben een heerlijke week in Chalet Kitzbuheler Horn in Kirchberg doorgebracht. De staf was geweldig, ze stonden altijd zeer vriendelijk en behulpzaam voor ons klaar. Het eten was top! Afwisselend en erg lekker! Omdat het chalet een voormalig pension is was het voor onze grote familie met 4 gezinnen super, iedere kamer een eigen badkamer en een grote ruimte om samen te zijn maar toch genoeg mogelijkheden om prive te zijn. Wat een heerlijke week, dit was zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt Christina en Erik!

Vivianne Kloosterboer

Prachtige ligging. Je kijkt zo op de rotsformatie van het Sella Massief, waar je de Sella Ronda kunt skiën. De lift is vlakbij, aan te lopen, maar je kunt ook de gratis skibus bij het huis nemen.... Prachtige ligging. Je kijkt zo op de rotsformatie van het Sella Massief, waar je de Sella Ronda kunt skiën. De lift is vlakbij, aan te lopen, maar je kunt ook de gratis skibus bij het huis nemen. Stopt vaak. Mooie grote tuin, zonder verkeer, geweldig voor kinderen. Ook leuk is het barretje in het huis met een gezellig zitje. Daar zaten van ons groepje er wat te kaarten. Voorheen zaten we in een ontbijtpension in Selva, maar we vinden de catered-chalet formule het einde. Gewoon gezellig met elkaar borrelen en eten in het chalet. Het is natuurlijk Italië, maar ze spreken gewoon Duits hier. Je hebt hier ook de Tiroolse gezelligheid. Leuke après-ski. Genoeg te beleven. Het eten op de piste is op z'n Italiaans, dus met passie bereid.

Normaal boekten we hotels en pensions, nu voor het eerst een catered chalet. Voor ons de oplossing met een grote groep van zo rond de 18 personen. Alles wordt mooi voor je geregeld, van ontbijt tot... Normaal boekten we hotels en pensions, nu voor het eerst een catered chalet. Voor ons de oplossing met een grote groep van zo rond de 18 personen. Alles wordt mooi voor je geregeld, van ontbijt tot diner, van alle gratis drankjes tot huishouding. Wat een luxe.

Else Zwarts

Voor het eerst in Kaprun deze winter en het is ons zeer goed bevallen. Het dorp, maar ook het chalet. Een sfeervol huis direct bij het centrum. Een fijne en rustige locatie, maar wel alles dichtbij.... Voor het eerst in Kaprun deze winter en het is ons zeer goed bevallen. Het dorp, maar ook het chalet. Een sfeervol huis direct bij het centrum. Een fijne en rustige locatie, maar wel alles dichtbij. Het chalet is catered en het was uitstekend. Alles goed verzorgd. Ook wordt de boel goed schoongehouden.

Aardige en behulpzame dames van resevering op kantoor en top staf in de chalets. Dit is even wat anders qua service dan de grote wintersportorganisaties.