Jan Behler

Met onze vrienden boeken we ieder jaar een catered ski chalet. Afgelopen seizoen voor het eerst in Kappl. De prijs-kwaliteitverhouding sprak ons zeer aan. Het is geen duur chalet, maar je krijgt echt waar voor je geld. Ontbijt, diner, hapjes na het skiën, onbeperkt drank, schoonmaak, alles is inbegrepen. We gingen altijd naar Frankrijk en nu wilde we eens Oostenrijk proberen. We zijn heel goed geadviseerd. Ook de staf ter plaatse weet alles te vertellen. Het is zo'n gemoedelijk concept, alles is vrijblijvend en je wordt top verzorgd. Het eten was fanatastisch. Het restaurant is om de hoek en je loopt er dus zo naar toe in twee minuutjes. Leuke wandeling ook. Er is ook een pizzeria waar we ook konden eten, dus dat was voor de kids natuurlijk helemaal het einde. Het chalet is uitstekend onderhouden en heeft een prachtig uitzicht vanaf de balkons bij de woonkamer en slaapkamers. De skibushalte is bij het chalet zelf. Ideaal als je het lopen naar de piste net even te ver vindt. De bus gaat ook naar Ischgl en dat duurt een paar minuten. Als je in Ischgl in de après-ski blijft en het wordt laat, dan kan je voor zo'n € 4,- per persoon een busje nemen dit stopt bij het huis.

Alles is tot in de puntjes geregeld.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja