David van der Meer

Totale deceptie

Anne-Fleur Colenbrander

Uitstekend

Zeer aardige en behulpzame chaletstaf en top verzorging.

Patrick Polman

We hadden veel positiefs over Sankt Anton gehoord en we zijn een fanatieke club skiërs en we zochten ook een catered chalet en ook nog eens aan de piste. Dat bleek allemaal niet zo makkelijk te... We hadden veel positiefs over Sankt Anton gehoord en we zijn een fanatieke club skiërs en we zochten ook een catered chalet en ook nog eens aan de piste. Dat bleek allemaal niet zo makkelijk te zijn, maar we hebben er toch een gevonden. Echt op een geweldige locatie. Direct aan de piste. Ook houden we van après-ski, maar niet tot in de vroege uurtjes, want we willen 's morgens vroeg al lekker de piste op. De Mooserwirt ligt om het hoekje van het chalet. Echt ideaal. Je hebt trouwens geen (geluids)overlast hiervan, dus alleen de voordelen. We hadden ook een top chaletstaf. Kok en vinoloog, dus wat wil je nog meer? Het huis heeft goede bedden. Het is allemaal uitstekend verzorgd en schoon. Een zeer geslaagde wintersport!

Een zeer geslaagde wintersport

Rosalie Rauwenhoff

We hebben wel pech gehad een halve ochtend. Een paar liften hadden ze uitgezet vanwege te harde wind. Maar dit was het enige 'minpuntje', want de rest was super. We hadden een chalet host die het... We hebben wel pech gehad een halve ochtend. Een paar liften hadden ze uitgezet vanwege te harde wind. Maar dit was het enige 'minpuntje', want de rest was super. We hadden een chalet host die het chalet helemaal in z'n eentje runde en veel ervaring heeft. Hij kan super goed koken en is heel aardig en behulpzaam. Over het chalet niks dan goeds. De ligging is geweldig zo direct bij de gondelbaan en bij de piste. Beter kan je het niet treffen. Het chalet is schoon, netjes en gezellig. Bij thuiskomst na het skiën stond er altijd een culinaire verrassing voor ons klaar. Gezellig met een wijntje erbij want dat is natuurlijk allemaal gratis in dit concept.

Geweldig concept

Margot Spanjersberg

In alle opzichten was dit één van onze beste catered chalet ervaringen. Je kunt je geen beter chalet dan dit wensen. Direct bij de liften en aan de piste en in het oude centrum van Tignes. Het is... In alle opzichten was dit één van onze beste catered chalet ervaringen. Je kunt je geen beter chalet dan dit wensen. Direct bij de liften en aan de piste en in het oude centrum van Tignes. Het is een prachtig in oude stijl gerestaureerd chalet. De eigenaar heeft dit allemaal zelf gedaan en hij vertelt hier met veel trots over. Onze chaletstaf waren twee kanjers. Nicole en Caitlyn hebben alles in het werk gesteld om ons een topvakantie te verzorgen. Ze kennen het gebied door en door en gaven ons leuke tips. Ze kookten ook fantastisch. Bedankt voor alles en tot volgend jaar!

Chalet Aurora in Tignes: Prachtig gerestaureerd chalet.

Nico Bijl

Met onze skigroep voor een week in Chalet Belmonte in Sankt Anton am Arlberg geweest. Het was echt een feestje. Vooraf hadden we toch wel wat eisen gesteld en wensen aangegeven, maar alles was tip... Met onze skigroep voor een week in Chalet Belmonte in Sankt Anton am Arlberg geweest. Het was echt een feestje. Vooraf hadden we toch wel wat eisen gesteld en wensen aangegeven, maar alles was tip top geregeld. Door Govert en Rosanne zijn we culinair in de watten gelegd. Ook gaven ze ons tips voor op en na de piste. Ruime slaapkamers met goede bedden. We hadden wel een keertje dat de gootsteen van een wastafel niet goed doorliep, maar er kwam direct een loodgieter bij en alles was snel weer in orde. Er zijn twee grote en gezellige stubes waar je lekker kunt zitten met elkaar. Top is ook dat de piste, de skilift en het gezellige centrum vlakbij zijn. Dit allemaal betekent voor onze groep dat we volgend jaar weer terug gaan naar dit chalet.

Vooraf wensen aangegeven en was allemaal geregeld

Pien Verhaar

We zijn met onze club vrienden in al heel wat catered chalets verbleven, maar dit staat toch wel in de top van ons lijstje. Wat een super staf die Tim en Claudia. Een stel dat de Hogere Hotelschool... We zijn met onze club vrienden in al heel wat catered chalets verbleven, maar dit staat toch wel in de top van ons lijstje. Wat een super staf die Tim en Claudia. Een stel dat de Hogere Hotelschool gedaan heeft en dat kan je terugzien in alles. Tafels sfeervol gedekt en het eten was voortreffelijk. Echte gastheer en -vrouw. Ze hadden veel verstand van wijn en aangezien wij wijnliefhebbers zijn kwam dat mooi uit. Het is een warm en gezellig huis met een mooie Stube. Alle slaapkamers hebben eigen badkamers en zijn keurig netjes. Uitstekende ligging, alles op loopafstand bereikbaar.

Heel fijn chalet in Kirchberg

Molenaar

Ze zijn niet eerlijk over de bezetting van de chalets.

all in formule

Reactie Skichalets.nl:

Wat jammer dat u ons een slechte waardering geeft. Dat betreuren we zeer. We willen gasten nooit teleurstellen en daar werken we altijd hard aan. De bezetting van onze skichalets staat op onze... Wat jammer dat u ons een slechte waardering geeft. Dat betreuren we zeer. We willen gasten nooit teleurstellen en daar werken we altijd hard aan. De bezetting van onze skichalets staat op onze website en is transparant. Maar helaas heeft u dus een andere ervaring.

Beau Maatman

We werden hartelijk ontvangen door de chalet host na een lange reis met helaas veel file. Maar onze vakantie was heel gezellig. We hebben genoten van alle service. We hadden na onze wintersport... We werden hartelijk ontvangen door de chalet host na een lange reis met helaas veel file. Maar onze vakantie was heel gezellig. We hebben genoten van alle service. We hadden na onze wintersport gelijk weer doorgeboekt. We kijken er alweer naar uit!

Wat ze beloven komen ze na.

Amy den Hartogh

Met onze gehele familie wilde we op wintersport en niet iedereen skiet. We hadden dus advies nodig en dat kregen we. We hebben op de juiste bestemming en in het juiste skichalet gezeten. Het beviel... Met onze gehele familie wilde we op wintersport en niet iedereen skiet. We hadden dus advies nodig en dat kregen we. We hebben op de juiste bestemming en in het juiste skichalet gezeten. Het beviel ons zeer.

Goede service vanuit het kantoor, telefonisch en per mail. En ook in het skichalet zelf.