Ivo Roodenburg

Voor de eerste keer een All Inclusive catered skichalet geboekt en het is ons uitermate bevallen. Onze kids vonden het ook leuk. De staf ging met ze pizza's maken en ze mochten zelf erop doen wat ze... Voor de eerste keer een All Inclusive catered skichalet geboekt en het is ons uitermate bevallen. Onze kids vonden het ook leuk. De staf ging met ze pizza's maken en ze mochten zelf erop doen wat ze het lekkerst vonden. Je begrijpt het al, kinderen blij, ouders blij. Zo werkt 't.

We hadden tijdens onze vakantie in het chalet toch nog wat dingetjes die we graag anders wilden. We belden kantoor op en zij gaven dit weer door aan de chaletstaf en alles werd in orde gemaakt. Ze... We hadden tijdens onze vakantie in het chalet toch nog wat dingetjes die we graag anders wilden. We belden kantoor op en zij gaven dit weer door aan de chaletstaf en alles werd in orde gemaakt. Ze hebben dus niet voor niets die Zoover award gewonnen.

Marie-José van Collenburg

Al jaren boeken we een catered chalet bij Skichalets en het was weer zeer goed bevallen in chalet Christoph in Fiss. Een goed verzorgd en schoon Oostenrijks huis met meerdere woonruimten, dus ideaal... Al jaren boeken we een catered chalet bij Skichalets en het was weer zeer goed bevallen in chalet Christoph in Fiss. Een goed verzorgd en schoon Oostenrijks huis met meerdere woonruimten, dus ideaal als je met kinderen bent. Heerlijk is ook de wellness met sauna. Wel een beetje pech gehad met de weg naar boven naar Fiss, die was opengebroken en we werden omgeleid. Voor de rest alles tot in de puntjes verzorgd. Nu net weer geboekt bij ze, vandaar ook deze beoordeling.

Mooi, ruim en zeer verzorgd chalet. Het kantoor van Skichalets is altijd heel goed bereikbaar en je krijgt snel een reactie.

Diana van Eeenbergen

We verbleven in skichalet Belmonte in Sankt Anton am Arlberg. Zeer ruim skichalet met mooie kamers en direct bij het centrum en op klein stukje lopen van de piste en skiliften. Op één dag geen... We verbleven in skichalet Belmonte in Sankt Anton am Arlberg. Zeer ruim skichalet met mooie kamers en direct bij het centrum en op klein stukje lopen van de piste en skiliften. Op één dag geen hapjes na het skiën gekregen, dat was wel jammer. Bleek dat de chaletstaf een lekke band met hun auto had en niet op tijd terug in het skichalet kon zijn. Dus daar konden ze ook niets aan doen. Ze compenseerde dat wel weer met hun vrije dag. Daar waren we heel blij mee. Al met al een top chaletstaf, top chalet en top organisatie.

Er was een klein probleempje zoals je kunt lezen in onze beoordeling, maar het werd zeer goed opgelost. Ruimschoots werden we gecompenseerd.

Een aantal dagen in Skichalet Alpenstern in Kaprun verbleven en dit is uitstekend bevallen. Zeer gastvrij ontvangen en prima verzorgd deze dagen door Jan en Jacqueline. Ze weten een mooie sfeer... Een aantal dagen in Skichalet Alpenstern in Kaprun verbleven en dit is uitstekend bevallen. Zeer gastvrij ontvangen en prima verzorgd deze dagen door Jan en Jacqueline. Ze weten een mooie sfeer neer te zetten en geven handige tips over het verblijf in Kaprun. Eten was uitstekend en chalet was verder keurig en ruim. Ligging is uitstekend, centraal in Kaprun, met een bushalte op 10 meter lopen, voor als je bijvoorbeeld naar iets verder gelegen skigebied wil. En vergeet niet aan Jan te vragen naar het mysterie van de burcht in Kaprun....

Ligging, catering, hygiëne, omgeving.

Natasja van Aalten

Alweer vorige winter dat we in skichalet La Grande Sassière in Châtel geweest waren in januari. Het was perfect. De sneeuw, het chalet, het eten, alles!

Het concept spreekt ons zeer aan. Heerlijk vakantie en geen gedoe met boodschappen doen en huishouding.

Ingeborg Horvers

Heel gezellig was het. Mooi chalet (Blanchot in Les Menuires), heerlijk eten, aan de piste, bij de liften, goede après-ski. Tsja, wat wil een wintersportliefhebber nog meer? Ga zo door Skichalets.

Alles was heel goed geregeld.

Cees van Ruth

Mooi huis (chalet Blanchot in Les Menuires) met een perfecte ligging zo aan de piste. Mooi ook dat Reberty Village. Er is een goed adres vlakbij het chalet waar je lekker kunt eten tijdens de... Mooi huis (chalet Blanchot in Les Menuires) met een perfecte ligging zo aan de piste. Mooi ook dat Reberty Village. Er is een goed adres vlakbij het chalet waar je lekker kunt eten tijdens de lunch. We hadden Mikki en Michael als chaletstaf en zij waren fantastisch. We hadden begrepen dat de chaletstaf die de eerste week het chalet runde niet goed was. Zij zijn dan ook vervangen. Misschien had de beoordeling die niet goed was betrekking op die chaletstaf. Want bij ons was alles perfect!

Lilian Rotmans

Het was weer heel gezellig met elkaar. Veel gelachen en geskied.

Pascal van Ruth

Zaten in chalet Blanchot in Les Menuires. Mooi chalet en het ligt prachtig aan de piste. Catered chalet concept was heel goed. Onze chaletstaf was geweldig, nogmaals bedankt Michael en Mikki.

Was heel goed allemaal. Bedankt en tot de volgende keer.

Jaap

Was weer heel leuk, als vanouds. Boeken al jaren met skichaletsnl en altijd is het goed verzorgd. Ga zo door, zal ik maar zeggen.