Kees van Eeghem

Ons verblijf in chalet Angelina in St. Anton is ons uitstekend bevallen. De chalet staff is zeer flexibel in de tijden waarop de groep het ontbijt of diner wilde gebruiken en heeft veel variatie... Ons verblijf in chalet Angelina in St. Anton is ons uitstekend bevallen. De chalet staff is zeer flexibel in de tijden waarop de groep het ontbijt of diner wilde gebruiken en heeft veel variatie aangebracht in het eten. Pracht van een skigebied.

Flexibele chaletstaf. Heerlijk eten.

Mathilde van de Bunt

Beste locatie waar we ooit hebben gezeten en opnieuw weer een goede week met Skichalets gehad. We gaan al zo'n vijftien jaar met onze hockeyvrienden met ze op wintersport en we proberen ieder jaar... Beste locatie waar we ooit hebben gezeten en opnieuw weer een goede week met Skichalets gehad. We gaan al zo'n vijftien jaar met onze hockeyvrienden met ze op wintersport en we proberen ieder jaar weer een ander chalet, maar deze is echt geweldig zo direct op de piste en op 2000 meter hoogte. Leuk chaletdorp waar het ligt, met gezellig restaurantje met groot zonnig terras op 75 meter. Concept is geweldig zo heerlijk met leuk gezelschap in onze eigen bubbel.

Chalet Blanchot: perfect, aan de piste, jacuzzi, sauna. Top.

Maik Gelmers

We verbleven in chalet Selva Panorama in Val Gardena. Fantastische chalet hosts, prachtig en zeer ruim chalet. Echt alles was top!

Goede chalet hosts, heerlijk eten.

Lysbeth van de Vorstenbosch

Wij gingen echt voor de toegevoegde waarde dat alles lekker voor je wordt verzorgd. We zijn fanatieke skiërs en hebben geen zin om op zo'n weekje wintersport nog boodschappen te doen, te poetsen en... Wij gingen echt voor de toegevoegde waarde dat alles lekker voor je wordt verzorgd. We zijn fanatieke skiërs en hebben geen zin om op zo'n weekje wintersport nog boodschappen te doen, te poetsen en te koken etc. Doen we thuis al. Heerlijk ook dat je natje en je droogje ook klaarstaat. Top vinden we zo'n catered skichalet. Volgend jaar zijn we weer terug hier. We zijn net terug, maar we hebben al een optie staan op het chalet.

Enthousiaste en serviceverlenende chaletstaff

Astrid Elemans

Nog nooit een catered skichalet geboekt, dus we waren wel zeer benieuwd naar het concept. Het eten beviel ons zeer goed, lekker en ook de kwantiteit. We hadden ook een hele leuke en aardige staff en... Nog nooit een catered skichalet geboekt, dus we waren wel zeer benieuwd naar het concept. Het eten beviel ons zeer goed, lekker en ook de kwantiteit. We hadden ook een hele leuke en aardige staff en zij hebben mede onze vakantie tot een groot succes gemaakt.

Dat je lekker in je eigen bubbel zit en alles wordt verzorgd.

Carine Spiegelaar

Het huis zag er fris en schoon uit. Fijn dat er voldoende parkeergelegenheid was voor onze auto's. En de ligging is heerlijk rustig met mooi uitzicht. De gastvrouw en -heer waren super. Hartelijk... Het huis zag er fris en schoon uit. Fijn dat er voldoende parkeergelegenheid was voor onze auto's. En de ligging is heerlijk rustig met mooi uitzicht. De gastvrouw en -heer waren super. Hartelijk werden we ontvangen met een drankje, lekker hapje en een heel leuk welkomstwoord. We voelden ons direct helemaal thuis hier. Toen we weer terug in Nederland waren was het wel flink wennen met zelf koken en de huishouding doen. We waren zo verwend.

Snel reactie op e-mails en fijn contact met kantoor in Nederland

Hein Vroonhof

De chaletstaf was gezellig, heel vriendelijk en flexibel. Een fantastisch verzorgde vakantie hebben we gehad. Ook kon de staf nog eens heerlijk koken. Hele goede bedden, nieuwe boxsprings op alle... De chaletstaf was gezellig, heel vriendelijk en flexibel. Een fantastisch verzorgde vakantie hebben we gehad. Ook kon de staf nog eens heerlijk koken. Hele goede bedden, nieuwe boxsprings op alle slaapkamers. De ligging is op korte afstand van de piste en je loopt naar de gondelbaan. Busstop is tegenover het chalet voor als je niet zo'n van het lopen bent. De ski's en skischoenen doe je makkelijk in zo'n locker met verwarming bij de lift. Het chalet ligt heerlijk rustig in een mooie wijk zonder veel verkeer.

Staf was gezellig, flexibel en kookte heerlijk.

Victoria van Santen

Heel jammer dat onze dochter geen booster had en niet mee mocht. Ze had zich al de hele tijd erop verheugd weer op wintersport te kunnen en nu moesten we haar thuis laten. Al heel veel jaren komen... Heel jammer dat onze dochter geen booster had en niet mee mocht. Ze had zich al de hele tijd erop verheugd weer op wintersport te kunnen en nu moesten we haar thuis laten. Al heel veel jaren komen we hier en het was weer als vanouds. Alles weer dik in orde. Het is zo'n gezellig huis. Een adresje om van harte aan te bevelen.

Snel in reageren per e-mail. Goede service.

Marga Weijsters

Skichalet Bergspitz is een mooi verzorgd chalet. De sauna is echt heerlijk na het skiën. Het skichalet wordt catered aangeboden en het was allemaal heel goed geregeld. Lekker eten, schoon chalet en... Skichalet Bergspitz is een mooi verzorgd chalet. De sauna is echt heerlijk na het skiën. Het skichalet wordt catered aangeboden en het was allemaal heel goed geregeld. Lekker eten, schoon chalet en serviceverlenende chaletstaf. De apresski was gemoedelijk, maar niet uitbundig. We waren al blij dat we weer op wintersport konden. Tot de volgende keer. Wij komen hier graag weer terug.

Ze maken waar wat ze zeggen

Cor Levarht

We hebben genoten. Heerlijk gegeten en goede sfeer. Chalet Aurora ligt aan de piste in St. Anton, dus helemaal geweldig. Goed verzorgende en vriendelijke chaletstaf. Beslist voor herhaling vatbaar.

Hele aardige chaletstaf ter plaatse, die heerlijk kon koken en de boel goed op orde had.