Nathalie van Bergeijk

Wat hebben wij een super week gehad in chalet Selva Panorama in Sankt Christina. Het is een heel ruim chalet en heel gezellig. Ook leuk is het barretje. We hadden het hele huis gehuurd en er was nog heel veel leefruimte. Ideaal als je met kinderen gaat die hebben ruimte genoeg om hun ding te doen. Het chalet heeft mooie ruime kamers met schitterend uitzicht op de Langkofel en de skipistes. Je kunt naar de lift lopen, maar wij pakten de skibus. Die stop direct voor de deur. Je bent dan binnen een minuutje bij de lift. De staf kookte super. Ook kindermenu's. Waren schatten van mensen. Onze complimenten. Hopelijk komen ze komende winter weer terug. Voor het eerst in Val Gardena geskiet, maar wat een groot en mooi gebied is dat zeg. En de après-ski is hier ook fantastisch, gewoon op z'n Oostenrijks. In Sankt Christina bij de afdaling richting het chalet zit een hele gezellige aprèsskitent. Goeie dj zit daar, die snapt hoe je een gezellig sfeertje maakt.

Geweldige chaletstaf. Goede bereikbaarheid van kantoor in Nederland toen we nog wat vraagjes hadden. Ze hebben veel aanvullend voor ons geregeld. Fijne organisatie.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja