Silvia de Ruiter

We zochten een accommodatie met veel ruimte in Tirol en we hoorden van Skichalets.nl van vrienden die daar al jaren boeken. Het was onze eerste keer in zo'n gecatered chalet. Uitstekend vonden we... We zochten een accommodatie met veel ruimte in Tirol en we hoorden van Skichalets.nl van vrienden die daar al jaren boeken. Het was onze eerste keer in zo'n gecatered chalet. Uitstekend vonden we het. Een heel fijn huis en lekker ruim. Alle kamers met een eigen badkamer en de woonkamer was echt Oostenrijks. We hebben het heel fijn gehad en we komen zeker terug.

Eten is uitstekend, sfeer gemoedelijk en informeel.

Luc Verhaeghe

We zien wel oude foto's hier op Zoover staan van het chalet. Het is veranderd hoor, dus geen zorgen. We komen al jaren hier in dit chalet. We zijn Belgen en we zijn als Bourgondiërs wel wat gewend.... We zien wel oude foto's hier op Zoover staan van het chalet. Het is veranderd hoor, dus geen zorgen. We komen al jaren hier in dit chalet. We zijn Belgen en we zijn als Bourgondiërs wel wat gewend. Al een paar jaar achter elkaar gaan we naar dit chalet en niet voor niets. Al jaren runt een landgenoot dit chalet en we krijgen altijd z'n befaamde eendenborst. Als we terugkomen van de piste dan komt die lekkere geur al uit z'n keuken. We kijken er ieder jaar naar uit en genieten er met volle teugen van. Ook belangrijk natuurlijk dat het chalet prachtig gelegen is, direct bij de lift en piste. Très fantastique!

We wilden op de vrije avond van de staf ergens in een goed restaurant eten en hij kwam met een hele goede aanbeveling en reserveerde een tafel voor onze club.

Janine Cammeraat-Verheul

Het ontvangst was warm en persoonlijk. Het diner was veel beter dan in menig restaurant, heel lekker allemaal. Het dorp is knus en heel gezellig met cafeetjes, restaurants, terrasjes. Het chalet is... Het ontvangst was warm en persoonlijk. Het diner was veel beter dan in menig restaurant, heel lekker allemaal. Het dorp is knus en heel gezellig met cafeetjes, restaurants, terrasjes. Het chalet is prachtig gelegen bij een kabbelend riviertje. Het chalet heeft heel veel sfeer en is echt een chalet met veel hout en natuursteen. Maar wel van deze tijd, dus vloerverwarming, flatscreen tv's op de slaapkamers, internet.

Jammer was wel dat de toilet een keer niet goed doorliep, niet zo fris natuurlijk. We hadden dit tegen de staf gezegd en ze schakelde direct een loodgieter in, het was toen ook meteen verholpen.

Nienke van Straaten

Onze chaletstaf had ons goed verzorgd in skichalet Ariane in Tignes Les Brévières. We hopen dat ze weer terugkomen. Helaas was het wel zo dat de staf één avond niet kon koken voor ons. Ze hadden een... Onze chaletstaf had ons goed verzorgd in skichalet Ariane in Tignes Les Brévières. We hopen dat ze weer terugkomen. Helaas was het wel zo dat de staf één avond niet kon koken voor ons. Ze hadden een klein ongelukje gehad op de piste en moesten naar het ziekenhuis. Het liep toen een beetje in de soep allemaal. Dat was wel een minpuntje. Één van hen was aangeskied, dus ze konden er eigenlijk niets aan doen. Wel jammer dat we het diner van ze moesten missen. Wat wel heel netjes was dat Skichalets.nl ons op hun kosten in een restaurant liet eten.

Één avond had de chaletstaf niet gekookt door een ongeluk op de piste. Dat vonden we jammer, maar we konden op kosten van Skichalets.nl dineren in een restaurant. Dus netjes de problemen opgelost.

Babette Rüger Ten Cate

Chalet Aurora in Sankt Anton ligt op een geweldige locatie! Super service door chaletstaf/gastheer/kok/wijnkenner Tjeerd. Net weer geboekt bij skichalets en Tjeerd komt deze winter 2019-2020 weer... Chalet Aurora in Sankt Anton ligt op een geweldige locatie! Super service door chaletstaf/gastheer/kok/wijnkenner Tjeerd. Net weer geboekt bij skichalets en Tjeerd komt deze winter 2019-2020 weer terug om dit skichalet te runnen. Daar zijn we blij mee. Mooi verzorgd huis met mooie ruime kamers. De ligging is fenomenaal, dat vindt je nergens in Sankt Anton. Op de piste en bij de aprèsski van de Mooserwirt. De Mooserwirt ligt net om het hoekje van het chalet, dus je hoort en ziet het niet, alleen maar de voordelen ervan. Bij het chalet doe je je ski's aan en je bent op de blauwe piste en skiet zo naar de Galzig cabinebaan. Mooier kan écht niet. Voor het chalet kan je gewoon gratis parkeren.

Vriendelijke en behulpzame meiden daar op kantoor in Waddinxveen. Ook een keer langs geweest en we werden hartelijk ontvangen met een capuccino en wat lekkers erbij. Gezellige en aardige mensen.

Florine Doekes

Vrienden van ons vertelden over het ski chalet Kitzbuheler Horn in Kirchberg en we waren met een flinke groep en dan is het toch lastig iets goeds te vinden in Kirchberg. Maar gevonden en het was... Vrienden van ons vertelden over het ski chalet Kitzbuheler Horn in Kirchberg en we waren met een flinke groep en dan is het toch lastig iets goeds te vinden in Kirchberg. Maar gevonden en het was top. Het is allemaal verzorgd en daar zorgde een Gronings stel voor en dat waren Theo & Ingrid. Wat een schatten waren dat zeg. Heel lief naar de kinderen. Onze kids liepen helemaal met ze weg. Geweldige formule en zeker ook als je met jonge kinderen bent net als wij. Bij terugkomst van de piste mochten de kinderen zelf hun eigen pizza beleggen van de Theo en Ingrid. Dat deden ze heel leuk. We gaan deze winter weer naar dit ski chalet.

De chalet staf verzorgt alles en dat vinden wij juist heel plezierig. We werken allemaal hard en als we op vakantie gaan dan willen geen boodschappen doen en koken. Zo'n catered chalet vinden wij... De chalet staf verzorgt alles en dat vinden wij juist heel plezierig. We werken allemaal hard en als we op vakantie gaan dan willen geen boodschappen doen en koken. Zo'n catered chalet vinden wij ideaal.

Esther Kandt

Mooi en uitstekend verzorgd chalet. Alles was superschoon. Onze chalet host Laura bakte zelf het brood voor ons ontbijt. Ze had zo'n broodmachine, verser kon niet. Laura: 'BEDANKT VOOR ALLES'. We... Mooi en uitstekend verzorgd chalet. Alles was superschoon. Onze chalet host Laura bakte zelf het brood voor ons ontbijt. Ze had zo'n broodmachine, verser kon niet. Laura: 'BEDANKT VOOR ALLES'. We weten in welk skichalet je nu werkt, dus we komen graag weer bij je terug.

Onze chalet host Laura was een toppertje...

Charlotte Overduijn

Ruim chalet en dichtbij de lift en piste. Top was ook de buiten jacuzzi en sauna. Goede chaletgastvrouw en -heer. Ieder winterseizoen boeken we een ander skichalet bij deze organisatie en we zijn... Ruim chalet en dichtbij de lift en piste. Top was ook de buiten jacuzzi en sauna. Goede chaletgastvrouw en -heer. Ieder winterseizoen boeken we een ander skichalet bij deze organisatie en we zijn zeer tevreden.

Ieder jaar weer een goede chaletstaf gehad die heerlijk kookten voor ons.

Roland van Daalen

Mooi huis en super gegeten. Alles was weer als vanouds bij skichalets. Het chalet ligt heerlijk rustig en vlakbij het centrum van Sankt Anton en liften/pistes. We hadden als chalet staf een hele... Mooi huis en super gegeten. Alles was weer als vanouds bij skichalets. Het chalet ligt heerlijk rustig en vlakbij het centrum van Sankt Anton en liften/pistes. We hadden als chalet staf een hele aardige jongedame die alles top verzorgde voor ons. Je hoeft niets te doen, alles wordt voor je gedaan. De staf maakte het ontbijt, ruimde het op voor je en verdween weer. 's Middags staan er heerlijke hapjes klaar en 's avonds een diner. Ze ruimt weer af en vertrekt. Je hebt hierdoor veel meer tijd om lekker de piste op te gaan. Daar doen we het uiteindelijk voor.

Ideaal vind ik het als je een mailtje stuurt naar ze, dat je direct een antwoord krijgt, ook 's avonds of in het weekend.

Ageeth Plesman

Veel lol weer met elkaar gehad. Gezellig met een paar families met kinderen in zo'n verzorgd skichalet. Ideaal vinden we 't. Geen gedoe met boodschappen doen en ontbijt maken en koken. Lekker... Veel lol weer met elkaar gehad. Gezellig met een paar families met kinderen in zo'n verzorgd skichalet. Ideaal vinden we 't. Geen gedoe met boodschappen doen en ontbijt maken en koken. Lekker vakantie...

Altijd goed contact met ze. Fijn bedrijf.