SiteToGo

Karakteristiek Blaricum

Actief en goede respons

Mr. E.C. Meure Rebel & Meure advocaten

De vernieuwing van mijn websites verliep snel en in een prettige sfeer.

Van Lienden groenprojecten.

Ik ben goed geholpen door site to go. Ondanks dat ik mijn teksten en foto's laat inleverden werd ik aangemoedigd om gewoon mijn tekst en foto's te sturen. Er is ook een mogelijkheid om je tekst te... Ik ben goed geholpen door site to go. Ondanks dat ik mijn teksten en foto's laat inleverden werd ik aangemoedigd om gewoon mijn tekst en foto's te sturen. Er is ook een mogelijkheid om je tekst te laten controleren door tekstschrijvers. Dit was een behoorlijke geruststelling ondanks dat ik ze niet heb gebruikt. misschien wel in de toekomst. Ze hebben geduld maar proberen je wel tot actie over te halen. Dit werkt goed bij mij.

Salon Haarlem

Duidelijk concept en werkwijze. Werden goed geholpen in om te zetten wat wij wilden. Goed eindresultaat. Beheerssysteem om website te bewerken goed. Als er problemen zijn wordt er snel een oplossing... Duidelijk concept en werkwijze. Werden goed geholpen in om te zetten wat wij wilden. Goed eindresultaat. Beheerssysteem om website te bewerken goed. Als er problemen zijn wordt er snel een oplossing gevonden.

just mediation

Van het eerste contact tot de oplevering van de website positief.

Triple-Fit

Met SiteToGo heb ik een goede ervaring. Zij zijn klantvriendelijk, professioneel en effectief ook zijn zij makkelijk bereikbaar en bereidt tijd te maken voor je vragen en opmerkingen.

Yvonne Veenendaal - Orizzonte

Daryl van Doelbewust heeft mijn website www.orizzonte.nu in orde gemaakt. Ik ervaar Daryl als een vakman die meedenkt en snel handelt. Hij weet goed waar hij het over heeft, is enthousiast en kent... Daryl van Doelbewust heeft mijn website www.orizzonte.nu in orde gemaakt. Ik ervaar Daryl als een vakman die meedenkt en snel handelt. Hij weet goed waar hij het over heeft, is enthousiast en kent de betekenis van klantgerichtheid en service. Ik beveel hem van harte aan.

MH Racing Products

Vorige week heb ik contact gehad met SiteToGo of hun voor mij een nieuwe frisse site konden maken.
Binnen een week was alles geregeld en nu staat de site kant en klaar online! Ik ben super tevreden over de goede, snelle service en de klantvriendelijkheid. Wat een mooi eind resultaat!

Shadiaminerals

Ik dacht dat het realiseren van een website een goede verkoopstrategie was maar SiteToGo heeft mij doen verbazen. Mijn site is binnen een week gerealiseerd en naar volle tevredenheid. Service en... Ik dacht dat het realiseren van een website een goede verkoopstrategie was maar SiteToGo heeft mij doen verbazen. Mijn site is binnen een week gerealiseerd en naar volle tevredenheid. Service en support zijn twee belangrijke zaken waar ik bij SiteToGo blij van word :)

Mijn Financiele Ruimte

Fijn hoor, snel contact met de persoon die ik al ken en mijn probleem effectief opgelost.