SiteToGo

Pranamarina - Marina Aalbers

Prima service, zorgeloos overgestapt en altijd dat extra beetje meer kan probleemloos. Eindelijk een professionele site, op alle formaten leesbaar en goed vindbaar. Ik ben heel erg tevreden!

Le Duc Detail & Styling

Ik heb mijn website Le Duc Detail & Styling hier laten maken. Mijn nieuwe website is super netjes geworden, SiteToGo biedt een goede service en ik merk al snel betere aanloop van klanten top bedrijf !

Liesbeth de Goede van De Goede Teksten

Een prachtige en functionele website voor een zeer betaalbare prijs. Dat is het resultaat van een prettige en soepel verlopende samenwerking met Daryl van SitetoGo. Ik ben er blij mee!

MvM Asbestinventarisatie

Erg flexibele organisatie !! Fijn om mee samen te weken !

Ilse Brinkman

Mijn eerste contact was heel erg prettig, gesproken met Vincent. Hij heeft mij uitgelegd wat er van mij werd verwacht betreft aanleveren van tekst en foto's en wat Site To Go voor mij ging doen. Ik... Mijn eerste contact was heel erg prettig, gesproken met Vincent. Hij heeft mij uitgelegd wat er van mij werd verwacht betreft aanleveren van tekst en foto's en wat Site To Go voor mij ging doen. Ik heb tekst en foto's aangeleverd en na 2 weken stond mijn site online. Ik kan zeggen dat het een schitterende site is geworden. Nu ben ik geen computerdeskundige dus met het zelf wijzigen en toevoegen van foto's, wat voor mij essentieel is, had ik wel wat problemen gehad maar na telefonisch contact waarbij kreeg ik de hulp die ik echt nodig heb, ben ik blij dat ik voor Site To Go heb gekozen. Dank jullie wel!!!

Bas Neuteboom | Neuteboom interim management & advies

Ik ben zeer professioneel en uiterst klantvriendelijk geholpen bij het opzetten van mijn website door het team van SiteToGo. Met name het pro actief meedenken, feedback geven op mijn gedachten en de... Ik ben zeer professioneel en uiterst klantvriendelijk geholpen bij het opzetten van mijn website door het team van SiteToGo. Met name het pro actief meedenken, feedback geven op mijn gedachten en de flexibiliteit gedurende het proces waardeer ik zeer! Hartelijk dank voor jullie ondersteuning, ik ben bijzonder tevreden over het resultaat van mijn website www.neuteboominterim.nl

A Koster Hoveniersbedrijf

Voor een voordelige prijs een nette site.

Fysio-orthomanuele therapie praktijk " Schilder"

Mooi product afgeleverd, goed advies, zeer meedenkend, zeer meewerkend en een eerlijke prijs

Goed bereikbaar en snelle reacties. Ze waren ook heel behulpzaam.