SiteToGo

Ik ben heel tevreden over het eindresultaat van mijn website. De styling is erg mooi en het oogt als een super proffesionele site. De prijs kwaliteit verhouding is echt goed !

Actief Consultancy

Expertise, flexibiliteit, meedenken, pragmatisch, doelgericht. Dat was wat ik zocht en vond bij SiteToGo. Top gedaan! 5 sterren.

Buitengewoon Mediation

Een enthousiast, jong bedrijf waar wij ons erg prettig bij voelen. We hebben met verschillende afdelingen gewerkt en ieder op zich is proffesioneel en toegewijd aan ons als klant. Ze geven je het... Een enthousiast, jong bedrijf waar wij ons erg prettig bij voelen. We hebben met verschillende afdelingen gewerkt en ieder op zich is proffesioneel en toegewijd aan ons als klant. Ze geven je het gevoel dat je belangrijk bent. Ze luisteren naar ons idee en creëerden datgene wat wij zochten! Ons logo, ons visitekaartje, onze website en ons promotiemateriaal zijn allemaal prachtig.

Dick Kranendonk - RIVIR -administratie & advies

Snelle response met een vriendelijke dienstverlening

bakkerij reijnen

Uitermate tevreden

NoordWest 5

Goede samenwerking en suggesties.

Motorcompany Niewerkerk

Vanaf het eerste moment was het voor mij een gemakkelijk keus om voor site to go te gaan. Duidelijke uitleg over de diensten die ze verlenen en de kosten daarvan. Ook werd de site nog binnen een... Vanaf het eerste moment was het voor mij een gemakkelijk keus om voor site to go te gaan. Duidelijke uitleg over de diensten die ze verlenen en de kosten daarvan. Ook werd de site nog binnen een week gerealiseerd, waar we nog regelmatig complimenten over krijgen van onze klanten.

Voor mij is het achteraf gezien fijn gebleken dat je alles uit handen kan geven en zelf weinig tot geen omkijken meer naar je site hebt, totdat deze in grote lijnen klaar is. Kortom grote klasse en ik beveel jullie altijd aan binnen mijn kringen.

Hoeve Dijkzicht

Nieuwe website laten bouwen door sitetogo. Ziet er goed uit. Krijgen leuke reacties.

De FM Ontwikkelaar

We hebben een prachtige website gekregen.

Ross & van 't Zand schilderwerken

Super service! Snel en duidelijk alles geregeld kon niet beter!