SiteToGo

Victor Chevallier | Transitie Instituut B.V.

Prima geregeld allemaal, fijne communicatie, komen afspraken na, uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding.

Weerleuk

Een snelle en flexibele werkwijze. als er onduidelijkheid is worden er vragen gesteld.

Living Collection

Prima begeleiding en uitvoering van de site

Fit Together

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding in combinatie met het persoonlijke contact zorgen voor een topervaring met SiteToGo. Absoluut een aanrader voor iedereen die een gebruiksvriendelijke site wil.

Van Houwelingen Financiele Diensten

Goed gedaan, ga zo door. Ik ben erg tevreden met de website!

MOVE.

Snel, correct en houden zich aan gemaakte afspraken.

fotograafjessie.nl

Super!!!!

Quint Relatietherapie

Vijf jaar geleden had ik een prachtige website, een soort schilderij online... Helaas een onvindbaar schilderij, dat ook nog eens onleesbaar was op een mobiele telefoon. Dankzij SiteToGo heb ik nu... Vijf jaar geleden had ik een prachtige website, een soort schilderij online... Helaas een onvindbaar schilderij, dat ook nog eens onleesbaar was op een mobiele telefoon. Dankzij SiteToGo heb ik nu niet alleen een mooie website, maar ook nog eens één die vindbaar en leesbaar is. Bovendien krijg ik nu via mijn website klanten, iets wat daarvoor nooit gebeurde. Ik ben in alle opzichten zeer tevreden met mijn SiteToGo website!

CHAOASE

SiteToGo luistert goed naar de wensen en stelt zich dienstverlenend op.

Açaí Ice

Erg fijne samenwerking met SiteToGo! De website is precies geworden hoe wij het voor ogen hadden (mooier zelfs). En dat voor een zeer aantrekkelijke prijs.