SiteToGo

Irene Budget coaching en ondersteuning

Na omstandigheden kreeg ik met vertraging een prijsopgaaf en advies. Toen de opdracht er lag is deze snel opgepakt en gerealiseerd. Wat ik meerwaarde vind, is dat Daryl en Vincent mij hebben... Na omstandigheden kreeg ik met vertraging een prijsopgaaf en advies. Toen de opdracht er lag is deze snel opgepakt en gerealiseerd. Wat ik meerwaarde vind, is dat Daryl en Vincent mij hebben aangeraden om het websitebouwen aan Daryl over te laten. Ik ben erg creatief en heb bij mijn vorige website veel inbreng gehad, waardoor deze niet optimaal klantgericht was. Zij zagen dit terug en hebben mij hierin van feedback voorzien. Daryl heeft het voortouw genomen en dat heeft geresulteerd in een mooie website, die toch goed bij mij past. Anne heeft teksten geschreven waarin duidelijk naar voren komt wat ik belangrijk vind. Alles klantgericht en gericht op leads. Laat maar komen, die klanten! Ik ben tevreden met het resultaat en de service.

Haptobron

Ik heb contact gehad met verschillende mensen van site to go en iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze willen graag meedenken, zijn naar mijn idee goed in wat ze doen en ik ben heel blij met... Ik heb contact gehad met verschillende mensen van site to go en iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze willen graag meedenken, zijn naar mijn idee goed in wat ze doen en ik ben heel blij met mijn website.

Bommm Smaakmakers

Super service, snel gewerkt echt top!

R. Fagel

Zeer deskundige begeleiding en advies

JZ Fietstechniek

Om het in fietstermen te beschrijven: het was een mooie en soms pittige beklimming naar de top. Een website maken zoals ik
die in gedachte had en die dan zien te vertalen naar een site...
die in gedachte had en die dan zien te vertalen naar een site waarin ik mezelf en mijn werkzaamheden in herken. Uiteindelijk
is het resultaat een site om allebei trots op te zijn. Bedankt voor de prettige samenwerking !!

Duurzame Energie Barneveld (DEB)

Super tevreden over de manier waarop SiteToGo onze website heeft gerealiseerd! Binnen 1 week was de website online. Perfecte service en kundige medewerkers!

Martin Schuurman / Cambrensis

Hoewel e.e.a. wel wat langer duurde dan gepland, zeer tevreden over het eindresultaat. Enthousiaste club die weet hoe het werkt!

Jeroen Bos Photography

Goedkope instapprijs voor je website, maar welke zeer technisch en marketing gericht is op Google. Ze weten waarover ze praten en de cijfers doen er toe. Zeker aan te raden!

Mast Timmer en Klusbedrijf

Sinds de start van onze onderneming actief bij SiteToGo.
Wat een top ervaring hebben wij met deze mensen.
Binnen een mum van tijd weer een top website.

Wij zullen zeker...
Sinds de start van onze onderneming actief bij SiteToGo.
Wat een top ervaring hebben wij met deze mensen.
Binnen een mum van tijd weer een top website.

Wij zullen zeker klant blijven!

MeinemaTotaal

Het is prettig om met dit bedrijf zaken te doen. Vriendelijk vlot en op tijd klaar. Kleine aanpassingen worden heel snel gerealiseerd De nieuwe website ziet er voortreffelijk uit en mijn... Het is prettig om met dit bedrijf zaken te doen. Vriendelijk vlot en op tijd klaar. Kleine aanpassingen worden heel snel gerealiseerd De nieuwe website ziet er voortreffelijk uit en mijn vindbaarheid is weer to the top .