SiteToGo

TaxiLux Utrecht

Zeer tevreden over de diensten van dit bedrijf, afgelopen week is de tweede site via SiteToGo online gegaan, Daryl Bedankt!

van Kuilenburg Totaalbouw

Ik ben zeer tevreden met de goede service duidelijke uitleg ook bij het persoonlijke gesprek vooraf op jullie kantoor
transparant en een scherpe prijs ik vind het een goed concept en ben...
transparant en een scherpe prijs ik vind het een goed concept en ben tevreden met mijn site en krijg veel goede reacties
vr gr patrick van kuilenburg

Mijn ervaring is dat het allemaal netjes geregeld word. de mensen zijn behulpzaam en positief.

Nagelstyling calluna

Prettige samenwerking en goede service

Glasbedrijf Wim van Dijk

Pressure Control Solutions

Samenwerking was goed. Uitvoering ook dik in orde. Er zat wat tijdsdruk op het lanceren van de site, maar daar werd prima mee omgegaan. Er wordt goed meegedacht!

Jiwa consultancy

Prima website. Duidelijke afspraken die goed nagekomen worden.

Rovo-sound

Het resultaat is hoger dan mijn verwachting prijs kwaliteit klopt ook in verhouding!!

DeBusSpecialist

SiteToGo heeft voor ons twee mooie websites gebouwd helemaal van deze tijd. Bovendien werd de website zeer snel in slechts een week afgeleverd! Wij zijn zeer tevreden over SiteToGo!

Chris Haast

Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Als er dan al iets te verbeteren is tijdens het traject, zou SiteToGo wellicht nog meer aandacht kunnen besteden aan de informatievoorziening vooraf. Hier... Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Als er dan al iets te verbeteren is tijdens het traject, zou SiteToGo wellicht nog meer aandacht kunnen besteden aan de informatievoorziening vooraf. Hier wordt al veel aandacht aan besteed, maar voor digibeten kan het soms lastig zijn dit just in te kunnen schatten. In ieder geval kan ik SiteToGo aan iedereen aanbevelen die met een klein budget een professionele en moderne website wil creëren.