SiteToGo

BagageTopper

Zonder enig verstand van websites bouwen bij SiteToGo terecht gekomen.
Zonder enig verstand van websites bouwen bij SiteToGo terecht gekomen.
En wat zijn we trots met het resultaat, meer dan tevreden. Ook erg fijn dat je klanten aangeven dat de site erg toegankelijk en duidelijk is.
Ook het support is erg fijn, kom je er even niet uit of wil je hulp dan is dat ook meteen geregeld.

Snel een mooie site voor een zeer schappelijke prijs. De site is, na enige instructie zelf bij te houden, en dat is ook handig.

Zeer professionele web-site builder met een hoge kwaliteit, hoge service en nieuwste software.

Taxi Van Ojik

Wij zijn ontzettend tevreden over SiteToGo. Onze nieuwe website ziet er heel erg netjes uit en het systeem is gebruiksvriendelijk. Ze reageren snel op vragen en voeren wijzigingen vaak dezelfde dag... Wij zijn ontzettend tevreden over SiteToGo. Onze nieuwe website ziet er heel erg netjes uit en het systeem is gebruiksvriendelijk. Ze reageren snel op vragen en voeren wijzigingen vaak dezelfde dag nog door, perfecte service!
Wij van Taxi Van Ojik (taxitvo.nl) vinden SiteToGo een aanrader.

Vers.

Behulpzaam bij vragen en onduidelijkheden, goed te bereiken en snelle reactie

Albert van Schaik

SiteToGo levert goede en snelle service en denken met je mee. Daarnaast zorgen ze ervoor dat mijn site goed vindbaar is voor de juiste doelgroep en levert dit mij veel klandizie op.

Marieke Praktijk Uniek Ede - Kindercoaching

Een goed gevoel begint met een goed gesprek. De tijd nemen, goede info, de ruimte geven, niet opdringerig en begrijpen wat de klant wil. Ik koos met name voor Site To Go omdat het contact meteen... Een goed gevoel begint met een goed gesprek. De tijd nemen, goede info, de ruimte geven, niet opdringerig en begrijpen wat de klant wil. Ik koos met name voor Site To Go omdat het contact meteen goed verliep. En eigenlijk verliep het hele proces snel, professioneel en had ik binnen 2 weken een mooie website nadat ik zelf de tekst had aangeleverd! Het belangrijkste vind ik dat ik zelf de website kan aanvullen, veranderen etc. En dat gaat heel gemakkelijk. Soms bel ik nog even voor support en dat is ook altijd meteen, of dezelfde dag geregeld. Laatst kreeg ik nog een mailtje dat mijn website even gecheckt was en iets aangepast, omdat de tekst niet goed overkwam op een smartphone. Bedankt!! Ik ben dus zeker een tevreden klant!

Ondernemersnetwerk BIZ

Wij bij Ondernemersnetwerk BIZ zijn erg tevreden over het eindresultaat. Een leuke website waar wij gemakkelijk en leuk ons netwerk kunnen presenteren.

SiteToGo heeft een globale kijk voor website bouwen.
SiteToGo heeft een globale kijk voor website bouwen.
De Richtlijnen zijn duidelijk en de behulpzaamheid is klantvriendelijk. Ze staan voor je klaar om binnen een keurige bepaalde tijd je website op en top te maken.
Bedenk van te voren zelf hoe je je website wilt hebben, maak een schets, lever het volledig aan bij je website bouwer en je ziet duidelijk resultaat.
Directheid en een concept bedenken zijn wel twee dingen die erbij komen kijken.
Ik ben erg tevreden met de stappen die we samen ondernomen hebben.

FROG Consultancy & Interim Management

Mooi en overzichtelijk turnkey format waarbinnen nog e.e.a. mogelijk is!
Mooi en overzichtelijk turnkey format waarbinnen nog e.e.a. mogelijk is!
Er wordt met je meegedacht en geadviseerd op vorm, inhoud en lay-out en wordt ook nog eens goed en zorgvuldig uitgewerkt. En je hebt een technisch hedendaags platform dat op allerlei devices goed werkt dat goed wordt ondersteund.