SiteToGo

Michiel van de Pol / bookyourmeeting.eu

Uitstekende ervaring met SiteToGo. Niets is teveel gevraagd! Mooie website, zeer goede service en de prijs is ook in orde.
Daryl en collega's bedankt. Als er iemand een website nodig heeft...
Daryl en collega's bedankt. Als er iemand een website nodig heeft zijn jullie absoluut aan te raden.

In mijn vakwereld staat 5 sterren voor uitstekend! Dit geldt zeker voor jullie!

ArtVideo

Na met een aantal bedrijven gesproken te hebben was SiteToGo voor mij veruit de meest overtuigende partij om zaken mee te doen, absolute aanrader!

Duidelijke communicatie, deskundig en snel.

Le Duc Detail & Styling

SiteToGo heeft een mooie website gemaakt die ook zorgt voor meer leads en klanten! Absolute aanrader

Wapart Producties

Kort en krachtig: Snel en goed!

Rotundi

Mooie site snel klaar.

Jobmaritiem

Altijd goeie service

Motards Tour du ALS

SiteToGo is een betrouwbare partner. Accuraat en flexibel. Geen 8 to 5 mentaliteit. Ben zeer tevreden.

Ben zeer tevreden over de website. Hoor van mijn klanten ook terug dat zij de website mooi en aantrekkelijk vinden. Ben zelf niet handig op de computer, maar het bijhouden van de site lukt mij... Ben zeer tevreden over de website. Hoor van mijn klanten ook terug dat zij de website mooi en aantrekkelijk vinden. Ben zelf niet handig op de computer, maar het bijhouden van de site lukt mij aardig en ben ook tevreden over de service. Als ik bel wordt ik ook snel geholpen.

Prima ervaringen, snel en hulpvaardig.