SiteToGo

van der velden vitaal

SiteToGo heeft een prachtige website gemaakt!
SiteToGo heeft een prachtige website gemaakt!
Het aanpassen van teksten en foto's gaat heel eenvoudig. Mocht ik er toch niet uitkomen, dan staat het team altijd klaar om mij te helpen. De service is erg persoonlijk en klantgericht.

Goodnight Cleaning Services

Wat een fantastische website is het geworden. Een mooie en overzichtelijke indeling van de pagina's met prachtige kleuren en plaatjes. Onze website zal zeer zeker opvallen op het internet. Wij... Wat een fantastische website is het geworden. Een mooie en overzichtelijke indeling van de pagina's met prachtige kleuren en plaatjes. Onze website zal zeer zeker opvallen op het internet. Wij willen dan ook iedereen bedanken voor hun samenwerking en inzet (met speciale dank aan Daryl en De Goede Teksten).Wij hebben doelbewust gekozen voor jullie professionaliteit om Goodnight Cleaning Services een karakteristieke uitstraling op het internet te geven.

Crossfit Schiedam

We wilden website laten maken voor CrossFit Schiedam. Via Google gezocht en we kwamen direct bij SiteToGo. Via hun website een aanvraag ingediend en vanaf dat moment ging het snel. Wij wilde de... We wilden website laten maken voor CrossFit Schiedam. Via Google gezocht en we kwamen direct bij SiteToGo. Via hun website een aanvraag ingediend en vanaf dat moment ging het snel. Wij wilde de website binnen een week online en Daryl heeft er echt keihard voor gewerkt. Vrijdag begonnen en zondag stond de website live. Kwaliteit helemaal top! Een supermooie website, heel professioneel en ook de adviezen van Daryl waren goed. Hij heeft er echt verstand van. Kortom heel erg tevreden over Daryl en daarmee ook SiteToGo. Wat ons betreft echt een aanrader!

JANZ

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Zijn enthousiast en luisteren goed. Met name in de opstartfase initiatiefrijk en willen snel stappen maken.

Transitie Instituut

SiteToGo is onze vierde websitebouwer in de afgelopen 10 jaar. Dit klinkt onheilsspellend voor een recensie, maar dat is het zeker niet. Wij hebben namelijk een uitgebreide en complexe... SiteToGo is onze vierde websitebouwer in de afgelopen 10 jaar. Dit klinkt onheilsspellend voor een recensie, maar dat is het zeker niet. Wij hebben namelijk een uitgebreide en complexe dienstverlening die moeilijk te vertalen bleek naar een Website.

Maar SiteToGo heeft zijn best gedaan, begreep uiteindelijk wel de kern van het Transitie Instituut en is nu eigenlijk de eerste designer waar we he-le-maal tevreden mee zijn.

Wat wij verder belangrijke aspecten vinden zijn bereikbaarheid, afspraken nakomen en betaalbaarheid. Op al deze punten scoren ze prima.

Zonder de andere medewerkers te kort te doen, hebben we Daryl leren kennen als een kundig en bevlogen mens die prima de vertaling aankan van onze kerntaken naar een pakkende website voor "de buitenwereld". We krijgen hier nu ook spontaan veel complimenten over.

Het is dan ook niet vreemd om voor onze andere uitingen zoals visitekaartjes en nieuwe dienstverleningen weer om hun inzet vragen. Wij zijn een blijvertje... :-)

Kortom: een aanrader!

DeBusSpecialist

In een snel tempo heeft SiteToGo een goed uitziende en functionerende website gemaakt. Wij zijn zeer tevreden over de website en het gehele verloop hoe deze site tot stand is gekomen.

DeBusSpecialist

Goede ervaringen met SiteToGo, snelle communicatie en creatieve ideeën!

Theo Teunissen - Laserstudio Veenendaal

Zeer vakkundige en snelle service, vriendelijke mensen die hun vak verstaan.

Totally Healthy

Ik ben zeer tevreden over mijn contacten en samenwerking met SiteToGo. Ik was beginnend ondernemer en had geen idee waar ik moest starten met het opzetten van mij bedrijf, door hulp van de... Ik ben zeer tevreden over mijn contacten en samenwerking met SiteToGo. Ik was beginnend ondernemer en had geen idee waar ik moest starten met het opzetten van mij bedrijf, door hulp van de deskundige werknemers kwam er al snel een plan, logo, website en mailbox. Alles om goed te kunnen starten, tijdens mijn opstart is mijn plan meerdere keren gewijzigd (sorry medewerkers SiteToGo) maar ik werd altijd vriendelijk geholpen. Het eindresultaat: een site, precies zoals ik hem wou!