Kirsten Ruiter / Hoppinger

Qua overall oplossing blij met de combinatie van verschillende modules. Wat wel echt een groeiend probleem is en er voor zou kunnen zorgen dat ik er niet verder mee wil is de traagheid; dit is soms... Qua overall oplossing blij met de combinatie van verschillende modules. Wat wel echt een groeiend probleem is en er voor zou kunnen zorgen dat ik er niet verder mee wil is de traagheid; dit is soms onwerkbaar en erg kostbaar voor ons. Daarom nu een voldoende (gemiddeld) .

Reactie Simplicate:

Hoi Kirsten,
Hoi Kirsten,
Jammer om dit te lezen, maar dit is uiteraard bij ons bekend. We zijn er specifiek voor jullie mee bezig zoals je weet en hopen dit snel te verbeteren. Ik hoop dat je ons in de toekomst een hoger cijfer geeft.
Groeten,
Jordi

Richard Olde Hartmann / Mazars

Simplicate is een fijn en gebruiksvriendelijk software pakket voor het doen van project administratie met urenregistratie en facturatie waarmee complexe taken met betrekking tot projectregistratie... Simplicate is een fijn en gebruiksvriendelijk software pakket voor het doen van project administratie met urenregistratie en facturatie waarmee complexe taken met betrekking tot projectregistratie weer simpel worden gemaakt door een stapsgewijze verwerking van instellingen en gegevens. HR informatie en gebruik van een app en google plug-in zijn extra's die door gebruikers zeer gewaardeerd worden. Transparantie en inzicht in resultaten en voortgang wordt direct geboden in de projecten en geven de gebruikers optimale controle om juist en tijdig te registreren en reageren. En dan ook nog gekoppeld met een externe boekhouding waarbij zelfs het digitale archief benut kan worden en geboekte project kosten in Simplicate terecht kunnen komen.

ProFaction B.V.

Heeft os erg geholpen om overzicht te creëren en te behouden

Multiply B.V.

Simplicate is een systeem wat je helpt om enorm veel tijd te besparen op je werk. Daarnaast zijn er prima export- en API-mogelijkheden om je data te koppelen aan andere bronnen.

daar-om.nl

Wij werken al een tijdje met Simplicate. Na een zorgvuldig onderzoek met vergelijkbare software hebben we gelukkig voor Simplicate gekozen. De Noordelijke nuchterheid zien we terug in het pakket en... Wij werken al een tijdje met Simplicate. Na een zorgvuldig onderzoek met vergelijkbare software hebben we gelukkig voor Simplicate gekozen. De Noordelijke nuchterheid zien we terug in het pakket en de communicatie als we die zoeken. Leuke mensen die altijd openstaan voor feedback.

Renate Schuit-Stavast

Goed te bereiken zowel via de telefoon als de "vraagbaak" snel en betrouwbaar.

De Co-Ondernemers BV

Applicatie welke erg prettig in gebruik is, simpel werkt en toch voldoende flexibiliteit biedt voor inrichting op maat.

Lycens

Makkelijk programma voor het bijhouden voor uren en de projectadministratie.

Hoornwijck Groep V.O.F.