Thijs Nijhof / Bam! Raakt

We werken nu 2,5 jaar met Simplicate en het bevalt uitstekend. We hebben ook geen moment getwijfeld om een ander pakket te kiezen. Ze blijven innoveren en dat maakt dat we ook bij Bam! steeds... We werken nu 2,5 jaar met Simplicate en het bevalt uitstekend. We hebben ook geen moment getwijfeld om een ander pakket te kiezen. Ze blijven innoveren en dat maakt dat we ook bij Bam! steeds efficiënter kunnen werken.
Helemaal top dus.

Pixl

Zeer gebruiksvriendelijke software. Er wordt flink doorontwikkeld waarbij echt geluisterd wordt naar de gebruiker. Voor ons is het echt een vooruitgang sinds we Simplicate gebruiken.

aanmelder.nl

Top CRM systeem met offerte module.

DMG advies|accountancy bv

Goede ervaring.

Jeff van Schaik

Inzicht in het complete proces van CRM->Lead->Project->Tijdregistratie->Facturatie. Blij met het gemak waarmee 1 tool een handvol aan foutgevoelige excels en andere tools vervangt.

DealerDesk

Goed, overzichtelijk, mooie opmaak

Harry Klomp/Klomp Advies administratiekantoor B.V.

We zitten nog in de startfase maar het ziet er goed uit.

Jante Oosting VILLA5

Ik werk nu bijna 3 jaar met Simplicate. Heb nog niet het gevoel dat ik de applicatie optimaal gebruik, maar we zijn een eind op weg! Ik mis een module om goede planning voor het hele personeel bij... Ik werk nu bijna 3 jaar met Simplicate. Heb nog niet het gevoel dat ik de applicatie optimaal gebruik, maar we zijn een eind op weg! Ik mis een module om goede planning voor het hele personeel bij te houden. Dat zou nog van heel erg toegevoegd waarde zijn voor ons!

Lisette van Oosten / LIMES international

Simplicate is gebruikersvriendelijk. Support is goed bereikbaar en reageert snel op vragen/problemen.
Simplicate mag een aantal basis mogelijkheden verder uitbreiden, zodat...
Simplicate mag een aantal basis mogelijkheden verder uitbreiden, zodat Simplicategebruikers het gebruik verder kunnen optimaliseren.