Gradient

Simplicate heeft erg geholpen bij het inzichtelijk maken van onze project, super fijne tool!

Michael Hansen

Erg fijne tool om mee te werken

Miriam Meijer

Fijne tool. Makkelijk in het gebruik met overzichtelijke navigatie.

Jeffrey v. S

Erg fijne tool om mee te werken. Uren schrijven en inzicht krijgen in projecten is een heel stuk makkelijker geworden.

Leene Communicatie

Uitstekend

Gradient

Top! maar wel ook een paar basics die ik echt mis;
1. zouden graag bij de facturatie kunnen kiezen bij welke periode / maand de factuur hoort.
2. kunnen niet makkelijk de productiviteit...
Top! maar wel ook een paar basics die ik echt mis;
2. kunnen niet makkelijk de productiviteit op team / medewerker niveau rapporteren / transparant maken, in trends
3. retainers van klanten worden niet makkelijk gerapporteerd per maand, het systeem telt op
we gaan hiermee nog in gesprek met onze PMer bij simplicate

Reactie Simplicate:

Hi Dirk,
Bedankt voor je input, super waardevol. We nemen op korte termijn contact op met jou/jullie, om deze punten te bespreken.
Groet,
Jordi

Jouw Omgeving

Erg positieve ervaringen: kennis van zaken, prettig contact, mooi product

Martijn / Gradient

Hanidge tool voor het bijhouden van urengregistraties, ook de chrome plugin-in valt erg in de smaak.

Bart Hoogland

Fijne tool met een overzichtelijke interface. Handig dat je bij het tijd schrijven direct inzicht krijgt in het aantal resterende uren van het desbetreffende project. Tevens goede prijs/kwaliteit... Fijne tool met een overzichtelijke interface. Handig dat je bij het tijd schrijven direct inzicht krijgt in het aantal resterende uren van het desbetreffende project. Tevens goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat mij betreft de beste tool in de markt.