Isabelle Westra

Fijn systeem voor CRM, HRM en urenregistratie.

Anno Niem

Tool die in ontwikkeling is, veelzijdig maar niet uitmuntend op alle onderdelen. Extracten uit het systeem in bijvoorbeeld excel format hebben nog veel te veel werk nodig om bruikbaar te maken voor... Tool die in ontwikkeling is, veelzijdig maar niet uitmuntend op alle onderdelen. Extracten uit het systeem in bijvoorbeeld excel format hebben nog veel te veel werk nodig om bruikbaar te maken voor andere doeleinden (zoals business planning, of simpel billability per team te berekenen). Prijs kwaliteit is niet in balans, zeker wanneer er naar de markt gekeken wordt. Support is niet op orde nog. Tool is voor de meeste onderdelen gebruiksvriendelijk. Met niet al te veel moeite in te richten.

Reactie Simplicate:

Dag,
Dag,
Bedankt voor jouw uitgebreide reactie. Heel waardevol om te lezen en dat zullen we zeker ook mee nemen. Op een aantal punten is echter al wel (meer) functionaliteit. We nemen daarover graag contact met jou/jullie op.
Groeten,
Jordi

TriMotion

Simplicate is een zeer gebruiksvriendelijk CRM/HRM programma. Het is makkelijk in gebruik, echter bij sommige mogelijkheden werkt het omslachtig. Ik zou het verder andere mkb bedrijven zeker... Simplicate is een zeer gebruiksvriendelijk CRM/HRM programma. Het is makkelijk in gebruik, echter bij sommige mogelijkheden werkt het omslachtig. Ik zou het verder andere mkb bedrijven zeker aanraden om deze software te gebruiken.

Morres & Company

Simplicate is erg user friendly. Fijn om projecten te registreren.

De Co-Ondernemers BV

Wij gebruiken Simplicate al meerdere jaren naar volle tevredenheid

VideoAgency

Gebruiksvriendelijk, Goede service.

Otto Cazemier, Mobycon

Over het algemeen goed, wel een paar kritische punten:
Over het algemeen goed, wel een paar kritische punten:
Niet alle geschreven uren komen automatisch goed op de factuur. Hiervoor moeten de indiener van de uren en de controller beide acties ondernemen (uren indienen en controleren). Het zij fijn zijn als de projectleider wordt geïnformeerd wanneer er wel uren zijn geschreven, maar dat deze nog wachten op 1 van deze beide acties. Dat voorkomt misverstanden en foutieve facturen.
Een ander punt is dat een concept-factuur niet verwijderd kan worden. Dit kon in een eerdere versie wel (iig in de zomerperiode), nu kan dat niet meer. Heel vervelend want vaak zie je in een conceptfactuur nog een klein foutje die je wilt verbeteren. Hiervoor moet nu eerst de controller worden ingeschakeld die de conceptfactuur wel kan verwijderen.
Een wat meer structureel punt is het onderdeel diensten. De diensten zijn zowel je geplande facturen, maar ook de basis waarop je uren schrijft. Dit is niet altijd handig omdat bij een voorcalculatie project er meestal gewerkt wordt met facturatie in termijnen die geen relatie hebben met de te schrijven uren in deze termijn. Het heeft dan ook geen zin / werkt verwarrend dat uren op een dienst moeten worden geschreven.
Tot slot: ik ben erg blij met Simplicate. Voor de invoering ervan moest je als projectleider alle informatie bij elkaar sprokkelen en had je niet goed grip op je facturatie. Nu staat veel info bij elkaar en kun je je project goed volgen en sturen. Heel fijn! Nadeel is wel dat het werken met Simplicate toch wel veel gewenning vraagt en een duidelijke instructie. Ik heb deze instructie gemaakt een aantal maanden na de implementatie. Het was beter geweest als deze instructie er vanaf dag 1 had gelegen.

Prettig programma. Gebruiksvriendelijk.

melissa

Ingewikkeld. Ik werk er te weinig in. Ik mis een soort handleiding hoe ik nieuwe klanten + projecten + verschillende type uren kan aanmaken.

Reactie Simplicate:

Hi Melissa,
Hi Melissa,
Bedankt voor je review. Hier hebben wij een Kennisbank (handleiding) voor opgesteld, deze kun je vinden op: https://support.simplicate.nl/. Hier vind je bijvoorbeeld een 'Aan de slag met Simplicate' artikel maar leggen we ook functionaliteit uit per module.
Mocht je het fijn vinden om dit met iemand van het Customer Success team te bespreken, dan kan dit ook, namelijk via: 088 - 5200 500 of support@simplicate.nl
P.S. Om het maximale uit Simplicate te halen organiseren wij een wekelijks Starter- en Masterclass. Meer info kun je vinden op: https://www.simplicate.nl/academy/
Groeten,
Jordi