Preventie Collectief BV

Zeer prettige omgeving om projecten mee te managen. Ook continue ontwikkeling. De app zou nog wel beter kunnen.

Snakeware

Goed product wat er visueel mooi uitziet. Het product ontwikkelt zich goed door, wat we zien in de afgelopen 3 jaar sinds we het zijn gaan gebruiken.
De ontwikkeling gebeurt zeker op basis van...
De ontwikkeling gebeurt zeker op basis van de input van gebruikers, maar nog te weinig in overleg met gebruikers. Er zit nog veel meer in en dat spreekt aan.

AARWorks.nl

Positief! inrichting is vrij simpel en in het begin bellen met support om zekerheid te krijgen is prettig.

Guapa E-commerce

Super mooie software, helpt ons te groeien en stabiliseren.

Klomp Advies Administratiekantoor B.V.

Gebruiksvriendelijk programma om efficient je CRM te beheren en uren vast te leggen.

Sprog BV

Simplicate is voor ons een uitstekende tool voor orderbewaking, urenregistratie, planning, etc. En omdat het gekoppeld is aan onze financiële administratie is het zeer effectief in het hele... Simplicate is voor ons een uitstekende tool voor orderbewaking, urenregistratie, planning, etc. En omdat het gekoppeld is aan onze financiële administratie is het zeer effectief in het hele bedrijfsproces.

TCE Partners BV

Super simpel en zeer gebruiksvriendelijk.

Kolpa Architecten

Tot nu toe heel erg fijn. Super professioneel. Zowel de kennismaking als het onboarding traject zijn goed geregeld en voor de gebruiker heel goed te begrijpen.

az grafisch serviceburo

Fijn. Helder en duidelijk gesprek

Gradient

Sinds we bij Gradient met Simplicate zijn gaan werken hebben we eindelijk echt inzicht in onze projecten, HR, de performance van personeel en hebben we middels workflows afscheid genomen van een... Sinds we bij Gradient met Simplicate zijn gaan werken hebben we eindelijk echt inzicht in onze projecten, HR, de performance van personeel en hebben we middels workflows afscheid genomen van een heleboel repeterende taken. Jammer dat we dit niet 7 jaar eerder (bij oprichting) al hadden!