Niels de Mol/MKB Accountants

Gebruiksvriendelijk pakket en een overzichtelijke interface. Over de dienstverlening kan ik weinig zeggen omdat een collega verder contact heeft met Simplicate. Wel weet ik dat Simplicate openstaat... Gebruiksvriendelijk pakket en een overzichtelijke interface. Over de dienstverlening kan ik weinig zeggen omdat een collega verder contact heeft met Simplicate. Wel weet ik dat Simplicate openstaat voor veranderingen en verbeteringen en dat is goed in een tijd waarin automatisering snel verbetert.

Jurre - Catapult creëert

Wat een super fijn systeem. Alles werkt zoals het moet en werkt het een keer niet?, geen probleem, je wordt door de support rete snel geholpen!

Publiek

Wij gebruiken Simplicate nu enkele jaren, dagelijks is het onze leidraad en het wegvallen van de sogtware zou grote problemen veroorzaken, dat zegt genoeg denk ik...

VideoAgency

De service is erg fijn. Er wordt meegedacht en altijd snel en vriendelijk reactie gegeven, teruggebeld. Je voelt j egehoord en begrepen.

Tim Duits / Frisse Blikken

Platform werkt intuïtief en simpel en maakt administratie en facturatie van projecten eenvoudig. Groot plus zijn het (oplopend) aantal integratie met andere platformen en boekhoudpakketten.

O.J. Wassenaar

Een eenvoudig in te richten RMS met factureringsmodule. Voldoet aan alle wensen voor iedere SME. Voor een bedrijf met één fee-earner is het echter te kostbaar, wat betekent dat ik, ondanks het feit... Een eenvoudig in te richten RMS met factureringsmodule. Voldoet aan alle wensen voor iedere SME. Voor een bedrijf met één fee-earner is het echter te kostbaar, wat betekent dat ik, ondanks het feit dat ik tevreden ben over het product, noodgedwongen naar een alternatief op zoek moet gaan.

Stijlgeit

Hele goeie ervaring, ben vanaf het begin betrokken en mijn bedrijfsstructuur (ja ook al ben ik een eenpitter) draait bijna volledig op de workflow van Simplicate

Bam Raakt!

We beschikken nu 2 jaar over Simplicate en het helpt ons echt om ons proces te stroomlijnen! Door Simplicate werken we efficiënter, is er een duidelijke focus op de klantvraag en kunnen we sturen op... We beschikken nu 2 jaar over Simplicate en het helpt ons echt om ons proces te stroomlijnen! Door Simplicate werken we efficiënter, is er een duidelijke focus op de klantvraag en kunnen we sturen op relevante data!

Johan Timmermans / Timbezo B.V.

Wij zijn een enthousiaste gebruiker van Simplicate. Simplicate is een CRM pakket in de cloud. Erg gebruikersvriendelijk en voorzien van een heleboel handige functionaliteiten.

Kiener E-commerce

Fijn en uitgebreid systeem waarmee we een hoop tijd besparen en diepgaand inzicht verwerven in onze prestaties op het vlak van sales, uitvoering en facturatie.