Birch

Fijn eenvoudig en aantrekkelijk systeem om uren in bij te houden. Implementatie is was complex omdat de lat wat te hoog lag qua hoeveelheid kostensoorten en diensten. Tip: begin eenvoudig! Fijn eenvoudig en aantrekkelijk systeem om uren in bij te houden. Implementatie is was complex omdat de lat wat te hoog lag qua hoeveelheid kostensoorten en diensten. Tip: begin eenvoudig!
Verder zijn ze goed benaderbaar en reageren snel.

MKBTR

Fijn programma, wordt continu verbeterd.

Sportwagenpolis

Wij werken nu ruim 3 jaar met Simplicate en zijn zeer tevreden. Het pakket si zeer overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en snel. Werken met dit pakket heeft ons veel tijdbesparing opgeleverd en... Wij werken nu ruim 3 jaar met Simplicate en zijn zeer tevreden. Het pakket si zeer overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en snel. Werken met dit pakket heeft ons veel tijdbesparing opgeleverd en daardoor hebben we een mooie groei kunnen realiseren in onze omzet.

Start Werk & Blijf veilig

Simplicate is een fijn en compleet CRM pakket. Het ondersteund je in alle benodigde facetten. Top product met een topteam, de support is altijd goed! Kortom een aanrader!

2grip, Mark Schulz

Prima pakket, eenvoudig intuïtief. Hier en daar nog wat verbeteringen zouden fijn zijn, met name als het gaat om indexeren van prijzen (bulk in plaats van per klant),

GroenLeven

Ik vind simplicat zeer prettig en overzichtelijk werken.

gebroeders de Vries

Duidelijk en gemakkelijk om mee te werken

Ruben van Weerdhuizen / Ontwerpwerk

Prima. Fijne overzichtelijke werkomgeving

Tim Duits

Intuïtief CRM en ERP platform dat zich continu doorontwikkeld. Zeer goede ervaringen mee.