melissa

Ingewikkeld. Ik werk er te weinig in. Ik mis een soort handleiding hoe ik nieuwe klanten + projecten + verschillende type uren kan aanmaken.

Reactie Simplicate:

Hi Melissa,
Hi Melissa,
Bedankt voor je review. Hier hebben wij een Kennisbank (handleiding) voor opgesteld, deze kun je vinden op: https://support.simplicate.nl/. Hier vind je bijvoorbeeld een 'Aan de slag met Simplicate' artikel maar leggen we ook functionaliteit uit per module.
Mocht je het fijn vinden om dit met iemand van het Customer Success team te bespreken, dan kan dit ook, namelijk via: 088 - 5200 500 of support@simplicate.nl
P.S. Om het maximale uit Simplicate te halen organiseren wij een wekelijks Starter- en Masterclass. Meer info kun je vinden op: https://www.simplicate.nl/academy/
Groeten,
Jordi

Hans Nep / Catapult creëert

Super programma, erg intuïtief om mee te werken en fijne support afdeling die meedenkt en open staat voor suggesties

Barry Sutin

Overzichtelijk en doet wat het moet doen!

Brigitte

Prettig, maar als je je tijd wil verdelen over 20 klanten is dit nu niet mogelijk, zou prettiger werken als dit wel zou kunnen

Reactie Simplicate:

Hi Brigitte,
Hi Brigitte,
Bedankt voor je review. Ik laat één van mijn collega’s van het Customer Success team contact met jou zoeken om jouw feedback scherp te krijgen en te kijken naar een mogelijke oplossing. Mocht je voor die tijd al contact met ons willen hebben hierover, dan kan dit via: support@simplicate.nl of 088 - 5200 500.
Groeten,
Jordi

Logisz, Frank van Braak

Prima software

Els Kraft / Strategy Alliance BV

Dit is een programma waar je prettig mee kan werken, overzichtelijk en handig.

Lisa

Prima met plannen en voor overzicht. Echter tijdens verschuiven van blokken of projecten (bv naar andere dag) loopt hij altijd vast.

Lars Bergman

Prima,

Het zou alleen fijn zijn als jullie nog een call action kunnen toevoegen bij de klantenkaart

Hein van Es (Fronteer)

Fijn, want
Gebruikersvriendelijk
Compleet
Overzichtelijk

Mogelijkheid voor verbetering:
- Timesheet: projecten op alfabetische volgorde rangschikken!
-...
Fijn, want
Gebruikersvriendelijk
Compleet
Overzichtelijk

Mogelijkheid voor verbetering:
- Timesheet: projecten op alfabetische volgorde rangschikken!
- laadsnelheid - S moet soms best lang nadenken
- nog veel meedenkender worden in User Interaction: bijv als je Project wilt toevoegen in timesheet, kan de cursor automatisch in invulveld starten (scheelt een klik & elke keer een mini irritatie minder :-))

Keep up the good work!

100