Bam Raakt!

Helemaal top. Het programma is voor ons een enorme aanwinst. Alles komt bij elkaar, CRM, HRM, Sales, Projecten, Uren, Facturen! Natuurlijk zijn er altijd wensen en verbeterpunten. En daarin denken... Helemaal top. Het programma is voor ons een enorme aanwinst. Alles komt bij elkaar, CRM, HRM, Sales, Projecten, Uren, Facturen! Natuurlijk zijn er altijd wensen en verbeterpunten. En daarin denken ze proactief mee, ze ontwikkelen continu en staan open voor suggesties. Kortom, heel fijn programma.

Bonvue

Een intuitief te gebruiken systeem, met veel handige toepassingen voor bedrijven die veel projectmatig werken.

Rijnraad B.V.

Een toegankelijk en simpel programma en daardoor heel gebruiksvriendelijk.
Daarnaast ook een goede en snel bereikbare support.

Marloes

Een erg toegankelijk programma, waarin de gehele workflow kan worden bijgehouden en gedeeld kan worden met collega's.

Birch

Veel opties
Simpele en daardoor gebruiksvriendelijke vormgeving
Bereikbare support die openstaat voor verbeteringen

TSR av Peter Bottema

Het is en blijft nog altijd een bijzonder flexibel programma. Onze vragen worden snel en prettig beantwoord.

Stijlgeit

Simplicate ontwikkeld zich snel als de motor achter ieder dienstverlenend MKB bedrijf. Uren gaan niet meer verloren en je hebt als gebruiker altijd overzicht over de kosten die naar je klanten in... Simplicate ontwikkeld zich snel als de motor achter ieder dienstverlenend MKB bedrijf. Uren gaan niet meer verloren en je hebt als gebruiker altijd overzicht over de kosten die naar je klanten in rekening gebracht worden. Op een paar aspecten na is het pakket na enkele jaren al helemaal compleet, maar ook aan die laatste paar aspecten die nu nog missen wordt in samenspraak met klanten heel hard gewerkt!

Vitallife

Mooi compleet sales programma, gebruikersvriendelijk

C&D

Wij gebruiken Simplicate nu een paar jaar naar volle tevredenheid. Vanaf het simpel starten tot het dagelijkse simpele gebruik, eindelijk een leverancier die beloften waar maakt.

Marviq B.V.

Functioneel makkelijk in gebruik