Martijn Kruisinga / Compera

Leuk laagdrempelig pakket dat goed aansluit bij onze consultancyclub. Goede support als we vragen hebben.

Dorine Kuijpers, Creq BV

Ik ervaar het werken met Simplicate als positief; het is een laagdrempelige applicatie die grotendeels op maat te maken is voor de gebruiker. Ook het contact met Simplicate is prettig.

Jeniene

Praktische software voor het vastleggen van offerte-trajecten, projecten en taken/notities.

Bam Raakt!

Zeer goed. Denk mee, ontwikkelen veel. Echt met de blik vooruit!

Bart Joling - Ten Stripes

Simplicate heeft een onderscheidende en doelgerichte kijk op software ontwikkeling. Het is super slim om gedurende het hele business proces (van offerte naar uren registratie tot facturatie)... Simplicate heeft een onderscheidende en doelgerichte kijk op software ontwikkeling. Het is super slim om gedurende het hele business proces (van offerte naar uren registratie tot facturatie) eenvoudig veranderingen te kunnen aanbrengen. Dikke 9! Ook beseft Simplicatie dat het altijd beter kan en daar wordt hard aan gewerkt.

Ruben/Ontwerpwerk

Fijn pakket. Werkt overzichtelijk en snel is is makkelijk te gebruiken.

Felix

Een verademing! FANTASTISCH.

Right Amount of Weird

In de basis een prima tool. Goede functionaliteiten en goed doordacht. Overzicht in gebruik en mooie rapportages

Wel merk je (nog) dat het een relatief jong pakket is en er her en der...

Wel merk je (nog) dat het een relatief jong pakket is en er her en der bugjes optreden en het gebruik niet overal helemaal consequent is.

Been mgmt consulting

Programma is onvoldoende door ontwikkeld en soms instabiel

Reactie Simplicate:

Hi Patrick,
Bedankt voor je review. Het spijt me om te horen dat je nog niet helemaal tevreden bent.
Hi Patrick,
We werken voortdurend aan verbeteringen in onze software, jouw feedback helpt ons daarbij. Wij nemen binnenkort contact met je op om dit te bespreken. Mocht je voor die tijd al contact willen met ons Customer Succes Team, dan kan dat via support@simplicate.nl of via 088 - 5200 500.
Gr.
Jordi