Start Werk & Blijf veilig

Simplicate is een zeer compleet en gebruikersvriendelijk systeem.

Joep

Fijn, gebruiksvriendelijk

Steets

Compleet pakket met goede functionaliteiten

Pitches & Presentations

Op zich goed, maar ook veel onderdelen die ik niet gebruik, maar waar ik wel voor betaal.

Reactie Simplicate:

Hi Anna,
Allereerst bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat je nog niet gebruik maakt van alle functionaliteiten/modules van Simplicate.
Mijn collega van het Customer Success...
Hi Anna,
Mijn collega van het Customer Success team zal daarom ook spoedig contact met jou zoeken om te kijken of we jou hierin kunnen helpen. Mocht je voor die tijd al contact met ons willen hebben, dan kan dit via: support@simplicate.nl of 088 - 5200 500.
Groeten,
Jordi

Frisse Blikken

Duidelijk aandacht besteed aan de gebruikservaring.

Rolf Boekelman / Snakeware

Na te zijn overgestapt van ons eigen intranet naar Simplicate, kan ik melden dat ik hier persoonlijk erg tevreden over ben. Simplicate is erg intuïtief in het gebruik en de mogelijkheden zijn voor... Na te zijn overgestapt van ons eigen intranet naar Simplicate, kan ik melden dat ik hier persoonlijk erg tevreden over ben. Simplicate is erg intuïtief in het gebruik en de mogelijkheden zijn voor ons als organisatie zeer bruikbaar. Uiteraard dient één en ander goed afgestemd te worden op de organisatie, maar hier heb je zelf, in overleg met de mensen van Simplicate, een grote rol in.

MedicalPHIT

Makkelijk te gebruiken applicatie, goede ervaring tot nog toe.

Bureau Bewust Verzekerd

Product met veel mogelijkheden en prettige lay-out. Voldoet aan alles wat wij nodig hebben.

diezit.

Goede support en luisteren goed naar wat er speelt in de markt. Gebruiksvriendelijk systeem met veel mogelijkheden. Ook de manier waarop ze openstaan voor feedback of nieuwe ideeën word ik blij van.... Goede support en luisteren goed naar wat er speelt in de markt. Gebruiksvriendelijk systeem met veel mogelijkheden. Ook de manier waarop ze openstaan voor feedback of nieuwe ideeën word ik blij van. De roadmap geeft een goed overzicht hoe ver ze zijn met de ontwikkeling van het systeem. Ik heb voor de overstap veel systemen bekeken en Simplicate was veruit de beste partij. Dat deze keuze de juiste was, wordt dagelijks bevestigd.

Multiply B.V.

Simplicate is een mooie tool en ze doen hun best om naar je feedback te luisteren.