TSR Total Sound Reinforcement BV

Goed, maar sommige zaken die bijvoorbeeld de gebruikservaring verbeteren (zeker al ze er voorheen waren en nu niet meer, zoals de optie om door te slepen regels te verschuiven in de offerte layout)... Goed, maar sommige zaken die bijvoorbeeld de gebruikservaring verbeteren (zeker al ze er voorheen waren en nu niet meer, zoals de optie om door te slepen regels te verschuiven in de offerte layout) mogen sneller worden doorgevoerd ;-)

Bas Schapendonk / MedicalPHIT

Simplicate is een eenvoudig te gebruiken en complete projectmanagement en facturatie applicatie. Tevens biedt de applicatie heldere overzichten over de stand van zaken voor o.a. declarabiliteit,... Simplicate is een eenvoudig te gebruiken en complete projectmanagement en facturatie applicatie. Tevens biedt de applicatie heldere overzichten over de stand van zaken voor o.a. declarabiliteit, gerealiseerde omzet en projectvoortgang. Kom je er een keer niet uit of zijn er wensen voor doorontwikkeling dan beschikt de organisatie over een vakkundige ondersteuningsafdeling.

Koelewijn & Partners

Van de keuze om met ons CRM systeem te wisselen naar Simplicate hebben we nog geen seconde spijt gehad. Geen enkel systeem is perfect, maar Simplicate komt wel erg dichtbij. Een mooi,... Van de keuze om met ons CRM systeem te wisselen naar Simplicate hebben we nog geen seconde spijt gehad. Geen enkel systeem is perfect, maar Simplicate komt wel erg dichtbij. Een mooi, gebruiksvriendelijk systeem ondersteund door een uitstekende support-afdeling.

Lab Digital

Werkt makkelijk, snel en overzichtelijk. Klantenservice helpt tevens snel wanneer toch nodig.

Webstores B.V.

Werkt naar behoren. Ik zou het aan anderen aanraden.

Sidekick-IT

Ik gebruik het vooral voor uren inboeken als medewerker. Maar het bevalt prima.

Comcept en Villa5

Makkelijk werkbaar, fijn inzicht. Er zijn nog wel wat wensen, maar ik weet dat dat bespreekbaar is. En helemaal niet onbelangrijk: fijne helpdesk!

In Zaken

Werkt uitstekend!

Daan de Wilde

Na lang wikken en wegen hebben we uiteindelijk gekozen voor Simplicate om er voor te zorgen dat we overzicht en een efficiënte werkwijze hebben rond de projecten die we hebben. Doordat het een... Na lang wikken en wegen hebben we uiteindelijk gekozen voor Simplicate om er voor te zorgen dat we overzicht en een efficiënte werkwijze hebben rond de projecten die we hebben. Doordat het een systeem is dat te koppelen is met Exact, is ook de boekhouding er makkelijker op geworden. Waar bij ons nu nog de behoeft bestaat, die Simplicate niet goed vervult, is het zorgen dat ook de planning gedaan kan worden binnen deze tool.

Gloedvol

Ik ben zeer tevreden over Simplicate. Na de training in Amsterdam bleek dat ik nog geen 20% van de mogelijkheden gebruik. Simplicate is simpel en zeer gebruikersvriendelijk en wat eigenlijk het... Ik ben zeer tevreden over Simplicate. Na de training in Amsterdam bleek dat ik nog geen 20% van de mogelijkheden gebruik. Simplicate is simpel en zeer gebruikersvriendelijk en wat eigenlijk het allerbelangrijkste is voor mij, de dienstverlening. Zodra ik vragen heb, worden deze beantwoord en krijg ik de ondersteuning die ik nodig heb. Er fijn.