Short leaseland

SUPER tevreden, ik ben goed en snel geholpen gelukkig. En een hele aardige medewerker die elke moment bereikbaar was en vriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Een hele goede ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

Beste,
Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Service staat bij ons voorop, dus fijn om te horen dat deze u goed is bevallen. Wij wensen u veel rijplezier toe.

Calavera

Top dienstverlening en een snelle afhandeling van mijn aanvraag! Ze doen werkelijk wat ze zeggen op hun website!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle reacties op vragen en denken met je mee om je zo goed van dienst te kunnen zijn.

Reactie Shortleaseland.nl:

Bedankt voor je mooie review. Wij wensen u veel rijplezier toe.
Team Dealerleasing

Chris

Geweldige en snelle service. Commucitatie per mail was perfect. Kreeg altijd snel een antwoord op mijn vragen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb de auto zojuist ontvangen en het is perfect. Precies wat er is geoffereerd.

Hallo Chris,
Bedankt voor uw positieve review, wij wensen u veel veilige kilometers toe!

Henk Peusken

Gisteren 25 maart 2021 mijn eerste elektrische auto in Oss opgehaald, de auto stond glimmend klaar en na een uitgebreide uitleg terug naar Zutphen gereden. Het was een geweldige ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Ook de hele financiële afwikkeling ging heel soepel

Beste meneer Peusken,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat onze service u goed is bevallen! Wij wensen u veel rijplezier in uw E-Golf.

WE Management Int. BV

Had op korte termijn een mobiliteitsoplossing nodig waar ik niet jaren aan vast zat. Shortleaseland regelde binnen een week een oplossing tegen een scherp tarief.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en flexibel, goede prijs, meedenken met de ondernemer

Beste WE Management,
Bedankt voor uw review! Flexibiliteit is voor veel ondernemers belangrijk.
Dit proberen wij dan ook altijd te realiseren.

Mazojo

Vriendelijke medewerkers, snel qua communicatie en informatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben heel erg tevreden en raad het iedereen aan die een leaseauto zoekt. Top service!

Reactie Shortleaseland.nl:

Hartstikke bedankt voor uw review en de prettige samenwerking.
We spreken u snel.

Curtenz

Geweldig, efficiënt, doeltreffend en bovenal vriendelijk geholpen!

Beschrijf hier uw ervaring

Omdat de privé auto van een van mijn werknemers drastisch gebreken vertoonde en het noodzakelijk is, dat zij met regelmaat op kantoor kan komen heb ik contact gezocht met Shortleaseland.nl. Binnen... Omdat de privé auto van een van mijn werknemers drastisch gebreken vertoonde en het noodzakelijk is, dat zij met regelmaat op kantoor kan komen heb ik contact gezocht met Shortleaseland.nl. Binnen één telefoontje was eigenlijk alles geregeld en na het snelle afhandelen van de nodige papieren kon mijn werkneemster binnen twee dagen rijden. Echt een super service!

Reactie Shortleaseland.nl:

Hartstikke bedankt voor de review!
Wij wensen u en uw team ontzettend veel succes! Snelheid proberen we altijd in het proces te houden. Voor vragen kunt u altijd terecht bij uw adviseur....
Hartstikke bedankt voor de review!

Anis B

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Goede oplossing voor uw mobiliteit

Beste Anis,
Bedankt voor uw review!

JS producties

Heel goed

Binnen 5 min geregeld door Dave

Beste meneer Schaap,
Bedankt voor uw reactie! Dit waarderen wij enorm.
Team ShortleaseLand

Jacobs

Super snel en heel goed geregeld. Binnen no-time was de auto beschikbaar, het (app)contact is helemaal top, duidelijke uitleg, duidelijke communicatie!! Je weet waar je aan toe bent, chapeau!

Beschrijf hier uw ervaring

Direct nauw contact, snelle service!

Beste meneer Jacobs,
Bedankt voor uw review! Communicatie via de app gaat toch altijd een stuk sneller en duidelijker dan via de mail. Veel veilige kilometers gewenst.
Team ShortleaseLand