Mk samuel

Prima service en communicatie , zeer transparant en duidelijk en snel geregeld, zeer tevreden hierover!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service en communicatie, zeer transparant en duidelijk en snel geregeld

Gracia Surinaams Catering

Fijn bedrijf goed geholpen door Bas ik rij nu een leuk autootje ben er erg blij mee !!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede services en heel klantvriendelijk.

Robijn witgoed service bv

Zeer goed bedrijf al meer dan 5 jaar klant met meerdere auto’s

Beschrijf hier uw ervaring

Denken met je mee goede service nog geen 1 dag stil gestaan prettige medewerkers

13 steps

Heel goed bedrijf heb begrip en sta altijd om zijn klant te helpen gewoon weg top bedrijf !!

Hele goeie ervaring 1 woord TOP

InnerCompassion

Na het aanvragen van een aantal offertes, nam ShortleaseLand al dezelfde middag contact met mij op. Echt heel fijn want had op korte termijn hard een auto nodig!

Beschrijf hier uw ervaring

Lorenzo is ontzettend geduldig, legt alles heel rustig en duidelijk uit. Luistert ook ontzettend goed, ook tussen de regels door! Lorenzo wist precies wat voor auto ik nodig had. Ben superblij met... Lorenzo is ontzettend geduldig, legt alles heel rustig en duidelijk uit. Luistert ook ontzettend goed, ook tussen de regels door! Lorenzo wist precies wat voor auto ik nodig had. Ben superblij met mijn auto; past precies bij mij!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Wij doen ons best om onze service zo optimaal mogelijk te houden. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel veilige kilometers toe.

InForCoffee

Een betrouwbaar bedrijf waar men direct voor je klaar staat en waar ten alle tijden de gepaste auto voor je op voorraad staat.

Zeer prettige samenwerking g

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Wij doen ons best om onze service zo optimaal mogelijk te houden!
Met vriendelijke...

Ross Doyle

Simpel, goed en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Geen poespas. Prettige medewerkers en altijd betrouwbaar advies!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Met vriendelijke...

S&L Training & Consultancy bv

De aflevering van de auto was prima in orde. En de status van de auto die we kregen was uitstekend. Dat heb ik wel eens anders gezien.

Ok ik moet bekennen dat ik klachten had over de...

Ok ik moet bekennen dat ik klachten had over de afhandeling van de inlevering van de auto. Maar waar je met elkaar werkt worden er soms fouten gemaakt. Als ondernemer weet ik dat ook.

Maar wat een geweldige support team hebben ze om problemen snel op te lossen. Bianca heeft echt haar best gedaan om alles snel weer te regelen. En zelfs een bos bloemen kwamen onze kant uit. Dus top geregeld.

Al met al een prima ervaring en een aanrader om snel een auto te leasen.

Geweldige klantenservice

ITB GROUP b.v.

Ik neem even de moeite om mijn ervaringen met Lease2.0 aan het papier toe te vertrouwen. Via mijn netwerk werd ik attent gemaakt op ShortleaseLand.
Nadat ik mijn aanvraag had...

Nadat ik mijn aanvraag had ingediend, werd er direct contact opgenomen en aansluitend een aanbieding gemaild. De snelheid waarmee dat werd uitgevoerd
sprak mij persoonlijk erg aan. Nadat de formaliteiten waren vervuld stond, enkele dagen later de gewenste auto tot mijn beschikking.
Enkel dagen later nadat ik te kennen gaf dat mijn keuze niet optimaal was, werd er zakelijk op ingespeeld en mij passende alternatieven aangeboden.
Deze wijziging leidde mijn keuze uiteindelijk naar een Volkswagen E Golf. Ook hierin werd snel geschakeld en binnen enkele dagen
waren de auto’s omgeruild.
De contacten met sales en contract beheer heb ik als ik positief ervaren. Het gaat in een goed tempo en wat beloofd wordt, wordt nagekomen.
Het is professioneel, snel en to the point!
Een punt van aandacht vind ik het moment waarop de auto afhaal gereed staat. Ik mis hier een primaire uitleg over de auto. Geen ramp, …. maar alles opzoeken
in een boekje vind ik niet echt prettig!
Mijn ervaring tot op heden heeft er toe geleid dat ik ShortleaseLand van harte aanbeveel. Het rijden in een Golf E is geregeld de opstap naar een goed verhaal.
Ton Bosch

zie boven

WM Safety

Een bedrijf die tot uiterste voor je gaat wanneer nodig, althans de vriendelijke dame die mij geholpen heeft, Bianca. Bianca heeft mij bewezen en dat resulteert automatisch dat wanneer mensen in... Een bedrijf die tot uiterste voor je gaat wanneer nodig, althans de vriendelijke dame die mij geholpen heeft, Bianca. Bianca heeft mij bewezen en dat resulteert automatisch dat wanneer mensen in mijn netwerk een leaseauto zoeken ik direct haar gegevens zal aanbevelen!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, vriendelijk en begripvol!