Angelique

Ik bel meestal omdat ik van persoonlijk contact houd.
Ik bel meestal omdat ik van persoonlijk contact houd.
Dan krijg je een overduidelijk menu om uit te kiezen en een super enthousiaste telefoniste aan de lijn. En daar houd ik van. Want een beetje lachen past in deze tijd wel met mijn onkunde voor een onderhoudsbeurt aanvragen op de site. Ik werd hartstikke fijn en duidelijk geholpen. Chapeau voor jullie personeel.

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd een fijne ervaring. Alles wordt opgelost.

Reactie Shortleaseland.nl:

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Shortleaseland, dit wordt erg gewaardeerd. Wij proberen onze service te allen tijden zo optimaal mogelijk te houden.... Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Shortleaseland, dit wordt erg gewaardeerd. Wij proberen onze service te allen tijden zo optimaal mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, Team Shortleaseland B.V.

van der Velden dienstverlening Lelystad

Zoekende naar een geschikte auto geholpen door Lorenzo met als eindresultaat de auto die bij mij past.

Top bedrijf

Goed tot Zeergoed

Een fijn bedrijf, denkt goed met je mee.

Altijd goede hulp.

VKE bouw bv

Een organisatie die klantgericht meedenkt, flexibel opereert en afspraken nakomt!

Werknemers die out of the box meedenken waarbij klantgerichtheid, flexibiliteit op de voorgrond staat....

Uitzonderlijke inzet om hun afspraken na te komen.

Beschrijf hier uw ervaring

Nog steeds fijne samenwerking.

Van Kesteren Management & Advies

Klantgerichtheid is super!

Geachte heer van Kesteren,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf.
Fijn om te horen dat u tevreden bent!

The lounge

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Foodflexpert

Wij leasen sinds een tijdje een aantal personenbussen en auto’s bij hen en ik moet zeggen dat we zeer tevreden zijn. Bij een defect wordt dat meteen opgelost en wanneer we een auto retour brengen... Wij leasen sinds een tijdje een aantal personenbussen en auto’s bij hen en ik moet zeggen dat we zeer tevreden zijn. Bij een defect wordt dat meteen opgelost en wanneer we een auto retour brengen bijvoorbeeld, is er nog nooit een enkel probleem geweest. Deze ervaring hebben wij niet met andere leasemaatschappijen. Zeker niet met short lease. Kortom, zeer professioneel en betrouwbaar bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Het advies en de kunde van de contactpersonen

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening.

Shortleaseland B.V.

Kelvin

Zeer tevreden.
Klantvriendelijk en behulpzaam.ze denken ook met je mee.goede communicatie.heel veel informatie meegekregen.auto netjes afgeleverd zoals afgesproken.

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Joost Bressers

Als je opzoek bent naar een flexibel lease contract en snel leverbaar, ben je bij Shortlease Land aan juiste adres!! Je wordt vriendelijk te woord gestaan en beschikken over een grote voorraad.... Als je opzoek bent naar een flexibel lease contract en snel leverbaar, ben je bij Shortlease Land aan juiste adres!! Je wordt vriendelijk te woord gestaan en beschikken over een grote voorraad. Kortom een betrouwbare partij voor de mobiliteit van je onderneming.

Geachte heer Bressers,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij doen ons best om de service zo hoog mogelijk te houden.

InCore Consultancy

Heel prettig bedrijf, klantgericht en zij komen hun afspraken na.

Beschrijf hier uw ervaring

Ja de klantgerichtheid en het met de klant meedenken is super!

Geachte heer Hendriks,

Bedankt voor uw positieve feedback, we proberen onze service te allen tijden optimaal te houden!