Kisskindermode.com

Fijne service. makkelijke software. Mis alleen wel paar dingen in het programma.

Beste klant,
Bedankt voor je positieve reactie! Uiteraard horen we graag wat je precies mist in onze software en staan we altijd open voor suggesties. Je kunt ons een e-mail sturen op info@shoppagina.nl, we kijken bij iedere klantwens altijd naar de mogelijkheden.
Hartelijke groet,
Het Shoppagina team.

plotterfriesland

Goed en snel en hulp is prima

Jet's WoonDeco

Shoppagina biedt goede service, omdat wij snel en duidelijk worden geholpen wanneer wij contact met hen hebben

Reina

Scherpe prijzen en live chatten voor hulp en advies. Ik had totaal geen ervaring met webshop maken. Het is soms nog lastig, maar met de hulp van shoppagina is mijn webshop groeiende. Google moet je... Scherpe prijzen en live chatten voor hulp en advies. Ik had totaal geen ervaring met webshop maken. Het is soms nog lastig, maar met de hulp van shoppagina is mijn webshop groeiende. Google moet je eerst vinden, dat duurt even. Van de KVK 1 jaar gratis gekregen, vele weken en zelfs maanden werk ingestopt. Elk artikel 1 voor 1 invoeren. Daar gaat veel tijd, toewijding en doorzettingsvermogen inzitten. Nu na 1 jaar is het gaan lopen en krijg ik steeds meer bestellingen. Een webshop laten bouwen is erg duur, maar met shoppagina kan je dit zelf doen. Geen grote financiële risico's lopen, evt. makkelijk opzegbaar. Dit is volgens mij een van de goedkoopste prof. webshops in Nederland. Ik kan niet meer zonder.

Wat een mooie review! Heel erg bedankt. 😄

roberto

De meeste reviews worden door hen zelf geplaatst trap hier niet in !!!!!!! door middel van gratis proberen lokken ze je in de val !!! na registratie ga je akkoord met de opzeg methode waar je... De meeste reviews worden door hen zelf geplaatst trap hier niet in !!!!!!! door middel van gratis proberen lokken ze je in de val !!! na registratie ga je akkoord met de opzeg methode waar je vervolgens stilzwijgend aan vast zit waarvan je vervolgens moeilijk van af komt geld krijg je niet trug !!! je kunt ze mailen bellen maar zeggen dan dat het bekend en gemeld is !!! dus het is niet gratis !!! je hebt gelijk een overeenkomst afgesloten. en zit er aan vast en kunt gaan betalen dus niets gratis Bedriegers zijn ze Ik wil Mijn geld trug !!!!!

Reactie Shoppagina.nl:

Zoals in ons telefoongesprek aangegeven heb je je in 2018 bij ons aangemeld met een promotiecode van de Kamer van Koophandel. Bij de aanmelding werd expliciet vermeld dat je je registreerde voor een... Zoals in ons telefoongesprek aangegeven heb je je in 2018 bij ons aangemeld met een promotiecode van de Kamer van Koophandel. Bij de aanmelding werd expliciet vermeld dat je je registreerde voor een doorlopend abonnement waarvan het eerste jaar gratis is, en dat de betaalde periode daarna automatisch ingaat. Je aantijgingen zijn dan ook fundamenteel onjuist, omdat hier geen sprake is van een proefpakket. Wanneer je binnen het eerste jaar had opgezegd hadden wij geen kosten in rekening gebracht. In dit geval heb je het ons ruim na het einde van het eerste jaar gemeld waarmee onze reguliere voorwaarden van toepassing zijn geworden.
Wij willen hierbij nogmaals benadrukken dat wij altijd transparant zijn over onze werkwijze en de voorwaarden die wij hanteren. Van onze reviews is geen enkele vervalst, wij vragen al onze klanten om zelf te laten weten wat ze van onze dienstverlening vinden en wat er eventueel kan worden verbeterd. Voor kritiek staan wij altijd open, zolang deze kritiek opbouwend is en niet bestaat uit ongegronde beschuldigingen.
Het team van Shoppagina.nl.

Roos Feestartikelen

Een hele makkelijke webshop om in te richten!

Zo is dat! Bedankt voor je review! 😊

plotterfriesland.nl

Zeer goed...je krijgt snel kontakt alles word duidelijk en rustig uitgelegd alles was snel online

Reactie Shoppagina.nl:

Heel fijn dat je zo te spreken bent over onze software, bedankt voor de review! 😀

Helemaal top

Reactie Shoppagina.nl:

Fijn dat Shoppagina je bevalt, dank je wel voor de review! 😀

Bcosy.be

Na 4 jaar samenwerken nog steeds het leukste team dat alles doet om steeds te verbeteren

Reactie Shoppagina.nl:

Heel erg bedankt voor je mooie woorden! 😊

Mensen lokken met gratis pakketten en daarna geen reminder sturen als het betaalde abonnement in gaat. Ik zal hier geen zaken met doen

Beste klant,
Je hebt je in 2018 bij ons aangemeld met een promotiecode. Deze code gaf je het recht op een gratis jaar. Bij het aanmelden stond duidelijk vermeld dat het vanaf het begin om een doorlopend betaald abonnement ging, dit omdat een eventueel betaalde uitbreiding niet onder deze aanbieding valt. De informatie over het doorlopende abonnement hebben we zo duidelijk mogelijk gemaakt op de aanmeldpagina. Hiermee proberen we te voorkomen dat klanten een jaar later onverwachts de eerste factuur ontvangen.
We zijn je bij opzegging tegemoet gekomen door de maand opzegtermijn te laten vervallen.
Het Shoppagina-team