Www. TrafficView Solutions.nl

Mijn klanten beoordelen mijn website van shoppagina als zeer duidelijk en overzichtelijk, verder zijn de mogelijkheden om de website naar eigen hand te zetten super. Vandaar heb ik onlangs een... Mijn klanten beoordelen mijn website van shoppagina als zeer duidelijk en overzichtelijk, verder zijn de mogelijkheden om de website naar eigen hand te zetten super. Vandaar heb ik onlangs een tweede website van shoppagina voor mijn andere bedrijf geopend, deze krijgt binnenkort inhoud.. De telefonische ondersteuning van shoppagina is super... ze luisteren naar je vraag en komen met een duidelijk en helder antwoord en of oplossing ...

www.kijkerwinkel.nl

Zeer tevreden met Shoppagina. Het opzetten van een webwinkel werkt erg eenvoudig. Ook het gebruik van externe koppelingen is kinderspel. Denk aan integratie met Google Adwords, Google Shopping, etc.... Zeer tevreden met Shoppagina. Het opzetten van een webwinkel werkt erg eenvoudig. Ook het gebruik van externe koppelingen is kinderspel. Denk aan integratie met Google Adwords, Google Shopping, etc. Erg fijn in gebruik!

Martijn Minderman

Goede plek voor een webshop.

www.bandanapet.nl

Via Shoppagina kun je eenvoudig en snel een professionele webshop maken! Ook de hulp dmv veel gestelde vragen en vraagbaak is duidelijk en goed bereikbaar.

www.skillsexperience.nl

Ik ben heel tevreden over de geboden service. Ik ga met een collega samenwerken en wij willen allebei kijken of dit samen een succes kan worden. We willen in de herfstvakantie een voetbalevenement... Ik ben heel tevreden over de geboden service. Ik ga met een collega samenwerken en wij willen allebei kijken of dit samen een succes kan worden. We willen in de herfstvakantie een voetbalevenement organiseren vandaar dat we nu een tijdelijke webshop wilden. We hebben weinig ervaring om een webshop in te richten maar zijn blij met het resultaat dankzij de heldere uitleg!

Trail-shop

Zeer goed...je krijgt snel kontakt...alles word duidelijk en rustig uitgelegd....top !

b-shirt.nl

Makkelijk, betrouwbaar

carmelshop.nl

Een goede site met heel veel opties om je winkel helemaal te maken zoals je zelf wilt. In het begin was het een beetje zoeken hoe alles werkte. Maar ik ben er blij mee!

www.divas-divos.nl

Ik ben vrijdag begonnen en we zijn zeer tevreden over jullie.
Ook reageren jullie direct op vragen via de mail.
Tot nu toe alleen maar vol lof over gebruiksvriendelijkheid.

Prima voor startend bedrijfje, maar niet als je echt een goed platform wilt. Weinig mogelijkheden die je in tegenwoordig toch wel zou mogen verwachten. Daarom overgestapt. Verder prima.