Hoodz hoodiez

Zeer tevreden

Laila

Zeer makkelijk en duidelijk , en ook nog is niet duur toppie

khunyai.nl

Door middel van het eenvoudige en inuitieve CMS heb ik eigenlijk alles razendsnel op kunnen zetten. Vooral handig zijn de opties voor het verzenden en de betalingen. Hierdoor kon ik gelijk aan de... Door middel van het eenvoudige en inuitieve CMS heb ik eigenlijk alles razendsnel op kunnen zetten. Vooral handig zijn de opties voor het verzenden en de betalingen. Hierdoor kon ik gelijk aan de slag.

Ho

Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, mooi design

Shoppagina prefereert dat alles goed en makkelijk werkt. Echter staan veel dingen op onlogische plaatsen, zijn producten niet te kopieren, waardoor als je veel dezelfde producten wilt toevoegen het... Shoppagina prefereert dat alles goed en makkelijk werkt. Echter staan veel dingen op onlogische plaatsen, zijn producten niet te kopieren, waardoor als je veel dezelfde producten wilt toevoegen het steeds handmatig moet doen - je kan alleen een sjabloon instellen.

Daarnaast als je contact op wilt nemen met de klantenservice, vooral niet doen. Ze luisteren zeer slecht, kan soms zelfs onbeschoft overkomen.

En mocht je willen iets willen uitbreiden, houdt er rekening mee dat alles geld kost.

Reactie Shoppagina.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Vervelend om te lezen dat je niet geheel tevreden bent. Met de beschikbare handleiding nemen we je in 6 korte artikelen mee door de belangrijkste aspecten van de webshop, om zo te leren waar alle instellingen te vinden zijn. Dit kan natuurlijk afwijken van hoe andere systemen dit ingedeeld hebben.
Spijtig om te horen dat je het gevoel hebt dat je slecht geholpen bent, waarvoor onze excuses. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wellicht deels veroorzaakt door miscommunicatie en een vertraagde DNS record wijziging bij een domeinnaam in eigen beheer.
Er zijn inderdaad betaalde uitbreidingen echter zijn deze niet benodigd voor een goed werkende webshop. Dit zijn tijdsintensieve koppelingen qua onderhoud die slechts door een kleine groep klanten gebruikt worden. Standaard koppelingen zoals met betaalproviders, zoekmachines en verzendplatformen zijn natuurlijk volledig gratis in gebruik.
Als je nog vragen hebt dan kun je ons altijd bellen, mailen of benaderen via livechat of social media. We zijn tijdens kantooruren altijd bereikbaar.
Hartelijke groet,
Het Shoppagina.nl team.

classdistrict.nl

Ik ben super enthousiast! Ik word ontzettend goed en snel geholpen. Alle blogs en handleidingen zijn erg leerzaam voor mijn webwinkel. Echt een aanrader!

Reactie Shoppagina.nl:

Leuk om te horen dat je super enthousiast bent! Bedankt voor de review en bij vragen horen we het natuurlijk graag.

Diamond-paint.nl

Ik heb shoppagina leren kennen, via Google ik was opzoek naar een goed alternatief voor mijn bestaande webwinkel software. En natuurlijk een betaalbare oplossing. Deze heb ik gevonden in... Ik heb shoppagina leren kennen, via Google ik was opzoek naar een goed alternatief voor mijn bestaande webwinkel software. En natuurlijk een betaalbare oplossing. Deze heb ik gevonden in shoppagina, de service en de response tijd van shoppagina spreken me erg aan, terwijl ik nog geen vaste klant was kreeg ik elke keer direct antwoord op mijn vragen ook al waren dat misschien stomme vragen. Vandaar uit heb ik besloten een een betaal account aan te gaan. Tot mijn verbazing was het aanvragen van een nieuw domein zo gedaan, en de zelfde dag nog actief. Tot dus ver met het systeem wezen spelen helaas nog geen bestelling binnen gehaald. Maar alles moet natuurlijk groeien. Nu is het vooral belangrijk om Naams bekendheid te maken. Ik ben super tevreden over de service.

www.fretters.nl

Mijn website is nog niet klaar maar volgens mij is alles prima in orde

shoewi

Eenvoudig en snel geregeld

Als je een webshop wilt beginnen is dit een goede start.
Jammer dat een beetje extra als bijv. een postcode check gelijk geld moet kosten.