Aboe Safiya

Shoppagina verleent echt uitstekende service en zijn heel toegankelijk. Ik heb bij meerdere aanbieders gekeken die veelal mooie dingen beloven maar in de praktijk erg tegenvallen. Shoppagina is... Shoppagina verleent echt uitstekende service en zijn heel toegankelijk. Ik heb bij meerdere aanbieders gekeken die veelal mooie dingen beloven maar in de praktijk erg tegenvallen. Shoppagina is eerlijk, transparant en reageert snel op mijn vragen! Ik heb recentelijk ook een Duitse webshop gemaakt en het koppelen van mijn voorraad ging heel gemakkelijk!

Echt toppers!

Reactie Shoppagina.nl:

Heel erg bedankt voor je mooie woorden, daar worden we blij van! 👍

Sevile

Wij hadden nog helemaal geen ervaring met het maken van een eigen webshop maar door shoppagina is het super makkelijk om dit te maken! Echt heel fijn en duidelijk om mee te werken en je kan het... Wij hadden nog helemaal geen ervaring met het maken van een eigen webshop maar door shoppagina is het super makkelijk om dit te maken! Echt heel fijn en duidelijk om mee te werken en je kan het precies zo maken als je zelf mooi vind. Echt een aanrader!

Reactie Shoppagina.nl:

Wat goed om te horen! Bedankt voor de mooie review!

Nikki Sessink

Nou geweldig, is echt niet moeilijk om te doen en goede uitleg

Bedankt voor je mooie woorden Nikki! 😊

van den Berg muziekeducatie

Ik heb er nog niet veel mee gewerkt. moet nog veel verkennen, maar het ziet er goed uit

Reactie Shoppagina.nl:

Mooi dat je eerste indruk goed is, als je ergens hulp bij nodig hebt weet je ons te vinden!

Joanne Pennings

Super handig zelf een webshop te maken. Heel tevreden.

Reactie Shoppagina.nl:

Fijn om te lezen, bedankt voor je review!

Fleur Jansen

Tevreden

Daar zijn we blij om, Fleur! 😊

Toys4toys

Strippagina werkt goed en mijn webshop ziet er goed uit.
Het enige nadeel is namelijk dat je zelf geen koppelingen kan toevoegen

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je review! Wat voor koppelingen mis je? Laat het ons vooral weten via info@shoppagina.nl!

Ramazan Demir

Achteraf veel opties betaald.

Beste klant,
Beste klant,
Geen van onze betaalde uitbreidingen zijn verplicht of essentieel om met succes een webshop te kunnen runnen. Je bent altijd vrij om te kiezen of en welke uitbreidingen je gebruikt, of deze nu gratis of betaald zijn. Uiteraard horen we natuurlijk altijd graag je suggesties voor eventuele verbeteringen.
Hartelijke groet,
Het Shoppagina-team.

Geurherinnering

Hele fijne site! Binnenkort gaat die van mij online! Heel duidelijk uitgelegd en een goed zoeksysteem waar je kunt kijken en alles in vindt. Mijn andere website ga ik er binnenkort ook maken, zo... Hele fijne site! Binnenkort gaat die van mij online! Heel duidelijk uitgelegd en een goed zoeksysteem waar je kunt kijken en alles in vindt. Mijn andere website ga ik er binnenkort ook maken, zo enthousiast ben ik geworden! Nog nooit zo'n goede handleiding gehad, dat stelt je echt gerust!

Reactie Shoppagina.nl:

Wat fijn om te lezen! Heel veel succes met beide webshops! En mocht je ondanks de kennisbank en/of handleiding toch nog vragen hebben, we zitten klaar om je verder te helpen. 😊
Met vriendelijke...

Bart Beemsterboer

Snelle helpdesk

Reactie Shoppagina.nl:

Daar doen we ons best voor. 💪Bedankt voor de review!