hbay

Makkelijk en heeft alles

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je review! πŸ˜€

Koekebakker Kim

Echt een super fijne pagina om mee te werken, helemaal niet moeilijk, en lukt iets toch niet, word je super goed geholpen door de helpdesk!

Reactie Shoppagina.nl:

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je review!

www.webroos.nl

Nu een jaar bij shoppagina. In 1 woord geweldig! Super goede service, en een heel mooi en duidelijk compleet systeem voor je webshop.

Reactie Shoppagina.nl:

Dank je wel voor je review, we zijn blij dat je zo enthousiast bent!

Drankenstore.nl

In een woord top! Iedereen met een beetje basiskennis kan hier mee overweg! Vele koppelings mogelijkheden, prima en deskundige helpdesk. En dit alles voor een schappelijke prijs. Kortom zeer tevreden.

Reactie Shoppagina.nl:

Heel erg bedankt voor je mooie review! πŸ˜€

TopBits.nl

Zeer goed

Bedankt voor je review!

www.dhhm.nl

Goede klantenservice. Snel antwoord en deskundig personeel

Reactie Shoppagina.nl:

Hartelijk dank voor je review!
Het Shoppagina-team

De overstap gemaakt van een ander platform naar uiteindelijk Shoppagina. Shoppagina is erg gebruikersvriendelijk in de backend, dus dat werkt lekker. De support is in een woord geweldig te noemen.... De overstap gemaakt van een ander platform naar uiteindelijk Shoppagina. Shoppagina is erg gebruikersvriendelijk in de backend, dus dat werkt lekker. De support is in een woord geweldig te noemen. Alle benodigde functionaliteiten zitten in het platform. Qua design zou ik nog wat meer mogelijkheden willen zien, maar ik kom al een heel eind nu.
www.berdino.nl

Reactie Shoppagina.nl:

Heel erg bedankt voor je positieve en eerlijke review. πŸ˜€ Als je ergens niet uitkomt, bijvoorbeeld op het gebied van design, laat het ons gerust weten!
Het...

www.christelijkeposters.com

Ben nog niet zolang begonnen met shoppagina maar tot dusver heb ik een uitstekende ervaring gehad. Alles werkt goed, simpele tools en uitleg en niet te vergeten het ziet er allemaal heel goed en... Ben nog niet zolang begonnen met shoppagina maar tot dusver heb ik een uitstekende ervaring gehad. Alles werkt goed, simpele tools en uitleg en niet te vergeten het ziet er allemaal heel goed en professioneel uit! Klanten-service heb ik ook even aan de lijn gehad, duidelijke uitleg en antwoorden ontvangen. Dus alles bij elkaar ben ik tot dusver dik tevreden! πŸ˜πŸ‘

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je mooie review, fijn dat je zo tevreden bent! 😁

www .lillefeline.nl

Nog in de beginfase van de webshop.maar nu al een heel goed gevoel bij! Fijne klantenservice en gebruiksvriendelijke interface

Trendytextiel.nl

Ik wordt erg blij als ik zie hoe mooi en strak mijn webshop eruit ziet. Precies de professionele uitstraling die ik zoek!