Nelly's Café

Uitermate goed en super in de hulp op afstand.

Reactie Shoppagina.nl:

Hartelijk dank voor de review en mooie score!

Armin Uhlig - OrientalPanda

Goede service, eenvoudige setup

Reactie Shoppagina.nl:

Heel erg bedankt voor de mooie review, Armin!

Happy Skin

Fijne en duidelijke webshop!

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je mooie review! 😊

LovelyHandmade

Goed. Na een fout van mijzelf contact opgenomen met de support. Binnen 10 min een reactie én oplossing.

Bedankt voor je review!

Debby Van Dijk

Super service... de pagina is makkelijk om mee te werken en bij kan je de helpdesk raadplegen die altijd snel reageren.

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je mooie review Debby, fijn dat je tevreden bent!

Mehmet Ugur Erdemoglu

Over het algemeen goed, maar ik vind de suport wat aan minder kant.
Over het algemeen goed, maar ik vind de suport wat aan minder kant.
Maar dat is voor mij omdat ik tijdens kantoor uren werk en vaak na 17:00 uur en in het weekend met mijn webshop bezig ben en dan heb ik geen suport als ik ergens niet uitkom.

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je review! We snappen dat het lastig is als je juist buiten kantoortijden hulp nodig hebt.
Is er informatie die je mist in onze kennisbank op shoppagina.nl/support, waarmee je na 17.00 uur en in het weekend verder had gekund? Laat het ons vooral weten! Dit is voor ons waardevolle informatie om iedereen ook buiten kantoortijden op weg te kunnen helpen.

Zoets met liefs

Goede en makkelijke webshopsoftware en hosting voor een scherpe prijs. Bevat alle tools die nodig wij nodig hebben en hielp ons om snel een nette webshop op te zetten.

Reactie Shoppagina.nl:

Dank je wel voor de mooie review!

berry de zwaan

Ben nog aan het klooien om
Eigen pagina in te vullen moet nog zoeken waar het een en ander staat

Het is zeer eenvoudig om hier je eigen webshop aan te maken zelfs voor mensen die niet veel met computers te maken hebben. ik heb nu al een aantal keren contact gehad met de klantenservice en ze... Het is zeer eenvoudig om hier je eigen webshop aan te maken zelfs voor mensen die niet veel met computers te maken hebben. ik heb nu al een aantal keren contact gehad met de klantenservice en ze helpen je stuk voor stuk ontzettend goed!

Eefje Bouweriks

Werkt super !!! Top om snel en makkelijk om mee te werken.