roberto

De meeste reviews worden door hen zelf geplaatst trap hier niet in !!!!!!! door middel van gratis proberen lokken ze je in de val !!! na registratie ga je akkoord met de opzeg methode waar je vervolgens stilzwijgend aan vast zit waarvan je vervolgens moeilijk van af komt geld krijg je niet trug !!! je kunt ze mailen bellen maar zeggen dan dat het bekend en gemeld is !!! dus het is niet gratis !!! je hebt gelijk een overeenkomst afgesloten. en zit er aan vast en kunt gaan betalen dus niets gratis Bedriegers zijn ze Ik wil Mijn geld trug !!!!!

Reactie Shoppagina.nl:

Zoals in ons telefoongesprek aangegeven heb je je in 2018 bij ons aangemeld met een promotiecode van de Kamer van Koophandel. Bij de aanmelding werd expliciet vermeld dat je je registreerde voor een doorlopend abonnement waarvan het eerste jaar gratis is, en dat de betaalde periode daarna automatisch ingaat. Je aantijgingen zijn dan ook fundamenteel onjuist, omdat hier geen sprake is van een proefpakket. Wanneer je binnen het eerste jaar had opgezegd hadden wij geen kosten in rekening gebracht. In dit geval heb je het ons ruim na het einde van het eerste jaar gemeld waarmee onze reguliere voorwaarden van toepassing zijn geworden.
Wij willen hierbij nogmaals benadrukken dat wij altijd transparant zijn over onze werkwijze en de voorwaarden die wij hanteren. Van onze reviews is geen enkele vervalst, wij vragen al onze klanten om zelf te laten weten wat ze van onze dienstverlening vinden en wat er eventueel kan worden verbeterd. Voor kritiek staan wij altijd open, zolang deze kritiek opbouwend is en niet bestaat uit ongegronde beschuldigingen.
Het team van Shoppagina.nl.

Score voor Shoppagina.nl: 0.5/5
Zou u ons aanbevelen? Nee