Ria Boon Befana.nl

Geweldige sitebuilder. Heb hier veel support en zeer snel. Ben gestopt met de borduurstudio en was bij Magento die niet meer werd ondersteund. Nu hier begonnen en al vrij snel veel onder de knie.... Geweldige sitebuilder. Heb hier veel support en zeer snel. Ben gestopt met de borduurstudio en was bij Magento die niet meer werd ondersteund. Nu hier begonnen en al vrij snel veel onder de knie. Wat je niet weet kun je vragen. Prijs is prima voor het geleverde.

Heel makkelijk, en snel gemaakt!

De start was wat moeizaam voor me maar na wat proberen en experimenteren komt het nu goed voor elkaar met de webshop

Created by us

Leuk en fijn om een website te maken, werkt goed.

Wheelstation

Hele goede ervaring, erg veelzijdig aan mogelijkheden. Hoewel ik soms heel eenvoudige dingen mis. Zoals de optie ‘per stuk’ van een product aanpassen naar bij bijvoorbeeld ‘per set’, of per set van... Hele goede ervaring, erg veelzijdig aan mogelijkheden. Hoewel ik soms heel eenvoudige dingen mis. Zoals de optie ‘per stuk’ van een product aanpassen naar bij bijvoorbeeld ‘per set’, of per set van 4. Daarnaast de lettertype en kleuren van ‘minimale bestelhoeveelheid’, welke erg klein is vermeld onder de stukprijs, kan niet worden aangepast. Voor de rest echt top als dit ook kan de volle sterren waard!

Makkelijk te benader en overzichtelijk in te werken.
Goede helpdesk...

wjwatersport

Nog geen persoonlijk advies gehad maar wel een webshop geopend en lijkt alemaal oke in orde duidelijk. en netjes geregeld alles

Thomas den Biggelaar

Supersnel online en de eerste orders al binnen !!

Jammer dat je geen inzicht hebt in de mb,s van de mailbox.
Na de verhuizing naar sp twee keer de mailbox op slot zonder waarschuwing oid. Dat is echt een verbeterpunt.
Het inrichten van...
Jammer dat je geen inzicht hebt in de mb,s van de mailbox.
Het inrichten van de webwinkelgaat prima.
Misschien dat ik over een tijdje sp kan aanbevelen.

Goed, snel en duidelijk.