Joop Beermann

Duidelijke website, goede foto’s, uitstekende video’s

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Joop, bedankt voor jouw review, fijn om te horen dat de website, foto's en video's uitstekend zijn. Natuurlijk is nog niet alles 100%, maar we werken er hard aan. Veel plezier van, en succes... Hallo Joop, bedankt voor jouw review, fijn om te horen dat de website, foto's en video's uitstekend zijn. Natuurlijk is nog niet alles 100%, maar we werken er hard aan. Veel plezier van, en succes met jouw schuiltent. Groet, Jurgen

Bert

Ruim aanbod in mooie tenten en aanverwante artikelen

Bedankt Bert, groet, Jurgen

Roos

Aanrader, in mijn geval was een artikel niet op voorraad. Schuiltent kwam zelf met een voorstel. Super.

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Roos, bedankt voor jouw review en fijn dat we je hebben kunnen helpen. Veel plezier van jouw nieuwe camouflagenet. Groet, Jurgen

fw.Bruins

Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Jurgen Sloots

Jo Willems

Prima service, degelijke kwaliteit!

Hallo Jo,
Bedankt voor jouw review en fijn om de positieve woorden te horen. Jurgen Sloots & team Schuiltent.nl

Marcel Hoogendijk

Camouflagenet snel geleverd en goed verpakt.

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Marcel, bedankt voor jouw review. Groet, Jurgen & team.

Dirk

Ja het was mijn 1ste aankoop voor mij alles ,mooie site (alles is in orde)

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Dirk, fijn om te horen, veel plezier met en van jouw schuiltent. Groet, Jurgen Sloots

Ulbe Spaans

Heldere site. Snelle levering. Duidelijke communicatie.

Hoi Ulbe,
Bedankt voor jouw review. Veel plezier van de beanbag. Groet, Jurgen Sloots & Team

PATRICK LIEVENS

Correcte levering, eerlijk en behulpzaam .

Hallo Patrick,
Bedankt voor jouw mooie woorden. Veel succes met jouw 3D camouflagepak. Groet, Jurgen Sloots & Team

H. Tan

Helaas een negatief advies voor deze tent. Het opzetten is een fluitje van een cent, maar het inklappen is vreselijk. De eigenaar deed zijn best, maar zo'n tent zonder gebruiksaanwijzing vind ik... Helaas een negatief advies voor deze tent. Het opzetten is een fluitje van een cent, maar het inklappen is vreselijk. De eigenaar deed zijn best, maar zo'n tent zonder gebruiksaanwijzing vind ik merkwaardig. Een onduidelijk "instructie filmpje" van 15 seconden, was ook totaal onvoldoende. Ik moest uiteindelijk de tent thuis laten, opengeklapt, terwijl ik de tent speciaal voor een Amazone missie gekocht had.
Nu lokaal in het land van bestemming een oplossing zoeken. Zeer frustrerende en kostbare negatieve ervaring en zal daarom deze tent zeker niet aanbevelen.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Humberto Tan, bedankt voor jouw review. Jammer dat het invouwen van de schuiltent niet gelukt is. We hebben er sinds 2006 heel erg veel van verkocht en het lukt eigenlijk altijd door onze... Hoi Humberto Tan, bedankt voor jouw review. Jammer dat het invouwen van de schuiltent niet gelukt is. We hebben er sinds 2006 heel erg veel van verkocht en het lukt eigenlijk altijd door onze klanten om de schuiltent in te vouwen a.d.h. van onze video. Ik heb je ook nog een paar extra video's gestuurd die we in een fotostudio op hebben genomen. Daarop is duidelijk te zien dat het eenvoudig kan. Ik had je ook nog aangeboden om je er telefonisch "live" doorheen te leiden, maar daar heb ik niets meer over gehoord. Misschien had je geen tijd meer voor jouw missie. We wensen je een fijne missie in de Amazone en eventueel kunnen we na de reis nog eens proberen of het gaat lukken. Natuurlijk mag de schuiltent teruggestuurd worden en zullen wij het aankoopbedrag terugstorten. Met vriendelijke groet, Jurgen Sloots & Team.
PS: overigens nemen wij alle opmerkingen ter harte en we zullen gaan werken aan een instructie op papier.