Jos

Prima.

Bedankt Jos!

Dirk

Ik ben zeer tevreden over Schuiltent.nl

Reactie Schuiltent.nl:

Bedank Dirk, dat vinden we fijn om te horen. Groet, Jurgen & team.

Rob kraaijeveld

Super service er was iets fout gegaan ik een mailtje naar Jurgen gestuurd binnen vijf minuten antwoord terug hij zou het opnieuw opsturen en storten de verzendkosten terug als compensatie dit hoor... Super service er was iets fout gegaan ik een mailtje naar Jurgen gestuurd binnen vijf minuten antwoord terug hij zou het opnieuw opsturen en storten de verzendkosten terug als compensatie dit hoor je toch niet vaak erg netjes bedankt Jurgen

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Rob, bedankt voor jouw mooie woorden. Wij proberen inderdaaf "ouderwetse' service te geven. Dat gaat natuurlijk niet altijd 100% goed, maar dan proberen het goed op te lossen. Veel plezier... Hoi Rob, bedankt voor jouw mooie woorden. Wij proberen inderdaaf "ouderwetse' service te geven. Dat gaat natuurlijk niet altijd 100% goed, maar dan proberen het goed op te lossen. Veel plezier van jouw baghide. Groet, Jurgen & team.

Jan Smit

Uitstekend. Snelle service.

Reactie Schuiltent.nl:

Bedankt Jan, fijn om te horen. Succes met jouw natuur- en wildlife fotografie, groet, Jurgen

LECAILLE Bruno / bijzonder

Top klantenservice, met verzoek om bevestiging per e-mail van de gewenste kleur voor een huiftent. Bedankt Jurgen voor je professionaliteit.

Reactie Schuiltent.nl:

Bonjour Bruno, merci pour votre commentaire et ravi d'apprendre que nous avons pu vous aider dans votre processus d'achat et dans le choix de la bonne couleur de camouflage. Bonne chance pour vos... Bonjour Bruno, merci pour votre commentaire et ravi d'apprendre que nous avons pu vous aider dans votre processus d'achat et dans le choix de la bonne couleur de camouflage. Bonne chance pour vos photos de la faune et de la flore. Salutations, Jurgen Sloots & Team.
Hallo Bruno, bedankt voor jouw review en fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen bij jouw aankoopproces en het kiezen van de juiste camouflagekleur. Veel succes met jouw wildlife fotografie. Groet, Jurgen Sloots & Team.

Joris

Goede service, ook in het weekend, aandacht voor de klant

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Joris, bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je onze service als goed ervaart. Groet, Jurgen Sloots & Team Schuiltent.nl

Robert H

Goede communicatie en snelle levering

Bedankt Robert!

Donald Willemsen

Een goede website met een groot aanbod. De service is goed. Enkel de bezorgdienst DPD laat steken vallen. Toch zal ik niet schromen er nog bestellingen te plaatsen als ik wat nodig heb.

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Donald, bedankt voor jouw review. DPD gaat over het algemeen goed, enkel af en toe gaat het mis. Fijn dat het uiteindelijk goed afgeleverd is. Veel plezier van jouw schuiltent. Team... Hallo Donald, bedankt voor jouw review. DPD gaat over het algemeen goed, enkel af en toe gaat het mis. Fijn dat het uiteindelijk goed afgeleverd is. Veel plezier van jouw schuiltent. Team Schuiltent.nl

willem binnendijk fotografie

Positief

Reactie Schuiltent.nl:

Willem, bedankt voor het positieve woord, fijn om te horen. Fijne dag, groet, Jurgen

frits

Camouflage net besteld, leek aan de kleine kant, heb hier een vraag over gesteld. Reactie was dan men meteen een nieuwe opstuurde en oude mocht ik houden. Super service !!!

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Frits, fijn dat we je hebben kunnen helpen. Bij ons gaat het inderdaad niet alleen om verkopen, maar ook om service. Al gaat er ook wel eens iets fout, we lossen het op. Groet, Jurgen