Mark

Goede service, goede adviezen en een mooi product!

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Mark, fijn dat je tevreden bent met onze producten en adviezen. Hopelijk ga je veel plezier beleven in de natuur met jouw nieuwe aanwinst. Groet, Jurgen Sloots & team.

Jan

Ik heb er alleen wat besteld en dat werd vlot geleverd. Meer ervaring heb ik niet met schuiltent.nl

Reactie Schuiltent.nl:

Beste Jan, bedankt voor uw review. Heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jurgen Sloots & team.

Hendriks, J.A.M.

Gewoon goed.

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Joke, bedankt voor jouw review. Veel plezier van jouw aankoop. Met vriendelijke groet, Jurgen Sloots & team.

Alex van Schaik

In één woord geweldig! Super vriendelijk, denken mee, doen moeite en komen afspraken na. Snelle en correcte levering. Omruilen ging snel en geld binnen 1 dag weer teruggestort. Artikelen zijn van... In één woord geweldig! Super vriendelijk, denken mee, doen moeite en komen afspraken na. Snelle en correcte levering. Omruilen ging snel en geld binnen 1 dag weer teruggestort. Artikelen zijn van hoge kwaliteit. Ben erg heel erg blij mee!

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Alex, bedankt voor deze goede review. Daar worden wij echt blij van! Naast mooie producten maken en verkopen, vinden we het heel belangrijk om onze klanten een goede "klantreis" te... Hoi Alex, bedankt voor deze goede review. Daar worden wij echt blij van! Naast mooie producten maken en verkopen, vinden we het heel belangrijk om onze klanten een goede "klantreis" te laten ervaren. Zowel voor, tijdens en na de aankoop zijn we er met raad en daad. Heel veel plezier met jouw nieuwe "aanwinsten" en we zien de resultaten graag komen. Groet, Jurgen & team.

Gerrie

Een webshop waar ik graag koop vanwege het assortiment en de prijs kwaliteit verhouding. Extra is de feedback van Jurgen bij vragen of problemen

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Gerrie, bedankt voor jouw review. Daar worden wij blij van: terugkerende klanten. En ook bedankt voor alle feedback op onze producten. Wij leren graag van onze gebruikers. Groet, Jurgen &... Hoi Gerrie, bedankt voor jouw review. Daar worden wij blij van: terugkerende klanten. En ook bedankt voor alle feedback op onze producten. Wij leren graag van onze gebruikers. Groet, Jurgen & team.

H

Geweldig top service

Reactie Schuiltent.nl:

Bedankt! groet, Jurgen & team.

Jan H. Kroese

Topzaak. Mooie tent met grondzeil. Magazijn had verkeerde tent geleverd. Alles voor elkaar gemaakt en een extra camouflagenet gekregen twv €39,95.
Of ik de tenten etc aanbeveel? Ik zeg doen!!

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Jan, Wat een fijne review, bedankt. Ja, soms gaat er wel eens iets mis bij ons, maar we proberen het altijd netjes op te lossen. Heel veel plezier en succes met jouw fotografie en onze... Hallo Jan, Wat een fijne review, bedankt. Ja, soms gaat er wel eens iets mis bij ons, maar we proberen het altijd netjes op te lossen. Heel veel plezier en succes met jouw fotografie en onze producten. Groet, Jurgen & team.

willem binnendijk fotografie

Snelle levering en een goed product.

Hallo Willem, bedankt voor jouw review. Veel plezier ermee. Groet, Jurgen

Colman stefaan

Zeer goede website, Goede service, vriendelijke klantendienst en pakket met track and trace op tijd geleverd! Ik zou iedereen aanbevelen om bij schuiltent nl te bestellen!

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Stefaan, bedankt voor jouw review en mooie woorden. Heel veel plezier van en succes met jouw schuiltent en transport trolley. MvG Jurgen

Marc

Super zou het zo weer doen !
Geweldige communicatie.
Ik heb “ maar” een lens cover aangeschaft.
Maar ik had best wel wat vragen aan Jurgen.
Ze hebben goed voorzien.
Erg...
Super zou het zo weer doen !
Geweldige communicatie.
Ik heb “ maar” een lens cover aangeschaft.
Maar ik had best wel wat vragen aan Jurgen.
Ze hebben goed voorzien.
Erg tevreden👍

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Marc, bedankt voor jouw review. Erg fijn om te horen. Veel plezier ervan en succes met jouw fotografie. Groet, Jurgen