Eric M

Na een prettig telefonisch contact heb ik de aanbevolen schuiltent besteld. Deze werd binnen een paar dagen geleverd in Zuid-Frankrijk.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Eric, nog bedankt voor het fijne gesprek om e.e.a. uit te leggen over schuiltenten. Ik hoop dat je in Frankrijk al leuke dingen hebt gezien en kunnen fotograferen. Groet, Jurgen

M.Vogel

Item is besteld in Zuid Frankrijk en binnen een week ook daar bezorgd.

Bedankt voor uw review.

E. van Swaay

Zeer klantvriendelijk gericht: online bereikbaar via chat voor eventuele vragen bij aankoop en meer dan Uitstekende service nà aankoop.

Als klant hoop je op deze klantvriendelijkheid: bij...

Als klant hoop je op deze klantvriendelijkheid: bij Schuiltent.nl in optima forma!!

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Eric, we krijgen er bijna rode wangen van. Zonder gekheid, we zijn blij om te horen dat wat we voorstaan ook bij de klant aankomt. Veel plezier met uw schuiltent. Met vriendelijke groet,... Hallo Eric, we krijgen er bijna rode wangen van. Zonder gekheid, we zijn blij om te horen dat wat we voorstaan ook bij de klant aankomt. Veel plezier met uw schuiltent. Met vriendelijke groet, Jurgen Sloots & item Schuiltent.nl

H. Pieters

Top service. Had eerst een schuiltent besteld , maar de kleur die ik had gekozen was niet in voorraad. Er werd gezocht naar een vervangende kleur met een leuk presentje.
Tweede bestelling een...
Tweede bestelling een net voor de trolley. Deze werd ook heel snel geleverd

Reactie Schuiltent.nl:

Bedankt voor uw review heer Pieters.

Daan Terryn

Heel vlotte levering. Aanvankelijk werd per vergissing het foute artikel geleverd. Een mailtje hierover werd meteen beantwoord en de correcte levering gebeurde binnen de twee dagen. Dik tevreden.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Daan, bedankt voor jouw review. Soms gaan dingen fout, maar we proberen het altijd snel en goed op te lossen. Veel succes met je bag hide. Groet, Jurgen Sloots & team.

willem binnendijk fotografie

Bestel regelmatig, tot nu toe zeer tevreden.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Willem, fijn om te horen dat jij als terugkerende klant een tevreden klant bent. Succes met jouw fotografie. Met vriendelijke groet, Jurgen Sloots & team.

Hans Menop NoctuaNatureHides

Onlangs 4 tenten besteld; goede communicatie en snelle levering

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Hans, succes met jouw nieuwe schuiltenten, veel succes ermee! groet, Jurgen

Ger

Bedankt Ger!

Het bestelde artikel was niet in voorraad daarom werd er een alternatief geboden met een attentie. Paar dagen later had ik mijn bestelling in huis. Perfect afgehandeld. 😃

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Henk, fijn om te horen dat alles goed gekomen is. We proberen dat in ieder geval voor elkaar te krijgen. Veel succes met jouw fotografie. Groet, Jurgen Sloots & team.

{Photosmadebydannyl

Goede service