H. Tan

Helaas een negatief advies voor deze tent. Het opzetten is een fluitje van een cent, maar het inklappen is vreselijk. De eigenaar deed zijn best, maar zo'n tent zonder gebruiksaanwijzing vind ik merkwaardig. Een onduidelijk "instructie filmpje" van 15 seconden, was ook totaal onvoldoende. Ik moest uiteindelijk de tent thuis laten, opengeklapt, terwijl ik de tent speciaal voor een Amazone missie gekocht had.
Nu lokaal in het land van bestemming een oplossing zoeken. Zeer frustrerende en kostbare negatieve ervaring en zal daarom deze tent zeker niet aanbevelen.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Humberto Tan, bedankt voor jouw review. Jammer dat het invouwen van de schuiltent niet gelukt is. We hebben er sinds 2006 heel erg veel van verkocht en het lukt eigenlijk altijd door onze klanten om de schuiltent in te vouwen a.d.h. van onze video. Ik heb je ook nog een paar extra video's gestuurd die we in een fotostudio op hebben genomen. Daarop is duidelijk te zien dat het eenvoudig kan. Ik had je ook nog aangeboden om je er telefonisch "live" doorheen te leiden, maar daar heb ik niets meer over gehoord. Misschien had je geen tijd meer voor jouw missie. We wensen je een fijne missie in de Amazone en eventueel kunnen we na de reis nog eens proberen of het gaat lukken. Natuurlijk mag de schuiltent teruggestuurd worden en zullen wij het aankoopbedrag terugstorten. Met vriendelijke groet, Jurgen Sloots & Team.
PS: overigens nemen wij alle opmerkingen ter harte en we zullen gaan werken aan een instructie op papier.

Score voor Schuiltent.nl: 1/5
Zou u Schuiltent.nl aanbevelen? Nee