Peter van Glabbeek.

Super goed geholpen door Jurgen. Vriendelijk, snel en betrouwbaar.!!

Jaap Steeman

Prima service; gekochte product een Hide was niet echt wat ik zocht: zonder problemen geruild met wat wel mijn bedoeling was.

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Jaap, bedankt voor jouw review. Fijn dat onze customer service je goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Team Schuiltent.nl

Bas

Bij schuiltent.nl een tent (hoe raad je het) besteld en binnen een dag in huis. Super service

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi bas, bedankt voor je review. Veel succes met jouw Professional Two Man Wildlife Square Hide van Stealth Gear. Groet, Team Schuiltent.nl, Jurgen en Patrick

Daniel volwater

Ik heb 3 bestelingen gedaan maar 2 van de 3 waren niet alle artikkelen geleverd.jullie waren eerlijk om toe te geven dat julilie bestel en uitlever systeem fouten zitten .hier moeten jullie echt... Ik heb 3 bestelingen gedaan maar 2 van de 3 waren niet alle artikkelen geleverd.jullie waren eerlijk om toe te geven dat julilie bestel en uitlever systeem fouten zitten .hier moeten jullie echt iets aan doen of dubbele tack gaan doen wat aan bestelling binnen is gekomen.moet eerlijk zijn jullie hebben snel opgelost

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Daniel, bedankt voor je terugkoppeling. We zijn inderdaad van twee systemen 1 systeem aan het maken. In de toekomst zal het beter gaan. Groet, team Schuiltent.nl

Jeff

Prima, snelle levering

Reactie Schuiltent.nl:

Bedankt Jeff, fijn om te horen.

dick pasman

Bedankt Dick!

Fons s.

Ok

Bedankt Fons.

Kurt De Meulemeester

Het product dat naar mij werd verzonden was geen nieuw product en bevatte duidelijke gebruikssporen.

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Kurt, bedankt voor je review. Jammer dat je product niet voldoet. Gebruikt zou vreemd zijn. Waarom heeft u niet gemaild over dit product met ons zodat we het op konden lossen. Nu alleen een... Hallo Kurt, bedankt voor je review. Jammer dat je product niet voldoet. Gebruikt zou vreemd zijn. Waarom heeft u niet gemaild over dit product met ons zodat we het op konden lossen. Nu alleen een mindere review. Het betreft trouwens een FlexShooter, een product dat wij rechtstreeks ontvangen van de zeer gewaardeerde leverancier. Het is geen eigen merk van ons. Met vriendelijke groet, Jurgen Sloots & team.

Peter Lindhout

Bestelde spullen snel binnen. Maar verkeerde producten geleverd. Er zou geld teruggestort worden en juiste producten opgestuurd. Een belofte per mail. Tot op heden geen geld teruggestort en geen... Bestelde spullen snel binnen. Maar verkeerde producten geleverd. Er zou geld teruggestort worden en juiste producten opgestuurd. Een belofte per mail. Tot op heden geen geld teruggestort en geen producten geleverd gekregen. Op mijn verzonden mail ook geen reactie. Inmiddels twee weken verstreken

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Peter, bedankt voor je review. Het had even geduurd omdat in ons magazijn de verkeerde streepjes code (EAN) op het thermo ondergoed zat en daardoor de verkeerde producten verstuurd werden. Op... Hallo Peter, bedankt voor je review. Het had even geduurd omdat in ons magazijn de verkeerde streepjes code (EAN) op het thermo ondergoed zat en daardoor de verkeerde producten verstuurd werden. Op 16-10 is uw geld teruggestort en u heeft het juiste artikel inmiddels ontvangen. Niet fijn dat het fout is gegaan, ook bij ons gaat het wel eens fout. Maar we leveren sinds 2006 aan zeer vele tevreden klanten en hebben niet voor niets een 9.1 gemiddeld. Maar wel jammer dat het bij u n iet snel verlopen is. Heel veel succes met uw natuur- en wildlifefotografie. Groet Jurgen Sloots &b team.

Jos

Prima.