Henriette

Goede feedback na bestelling, plezierig contact met de medewerkers, makkelijk bereikbaar. Goed verpakte levering. Een mooi fotoboek ter inspiratie bijgevoegd.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Henriette, fijn om te horen en bedankt voor jouw review. Veel plezier met product en boek. Met vriendelijke groet, Jurgen

Judit Borremans Natuurfotografie

Prima, via email eerst advies gevraagd, waarna de levering vlot werd geregeld.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Judith, fijn om te horen. Zag dat de buizerd al goed meegewerkt heeft. Succes met alles! Groetjes, Jurgen

Postma

Ik gebruik al een jaar of 5 jullie schuiltent. Maar de oude ging kapot en nu heb ik een nieuwe gekregen van jullie.

xx

Service prima
communicatie minder

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Frans, even een verlate reactie. Heel erg bedankt voor de review. Fijn dat je onze service prima vindt. Jammer dat de communicatie minder was. we doen echt ons best, zie veel andere reviews,... Hallo Frans, even een verlate reactie. Heel erg bedankt voor de review. Fijn dat je onze service prima vindt. Jammer dat de communicatie minder was. we doen echt ons best, zie veel andere reviews, maar soms gaat er iets niet goed. We kunnen ons altijd verbeteren, elke dag weer. Groet, Jurgen

Fam.Brants

Beschrijving van de tent klopte, bestellen en leveren ging snel

Lex

Teleurstellend, maar wel correcte communicatie.

Hoi Alex,
Hoi Alex,
Bedankt voor de review. Inderdaad jammer dat we de door jou gekochte neoprene lens cover niet op voorraad hadden. We moeten ons voorraadsysteem beter gaan bijhouden en hebben daarvoor al de eerste stappen ondernomen. Toch fijn dat je onze correcte communicatie noemt.
Met vriendelijke groet, Jurgen Sloots & Team

Wouter Verbaan

Vlot geholpen en gelevery

Reactie Schuiltent.nl:

Bedankt Wouter, veel plezier ermee.
Groet, Jurgen

jaap voets

Snelle levering, goed doordacht product

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Jaap, bedankt voor jouw review! Onze dag begint weer goed;-) Heel veel plezier van en met jouw schuiltent Aquila Mark II. Ben benieuwd naar de resultaten. Groet, Jurgen

FrG

Goeie communicatie

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Frank, fijn om te horen dat de communicatie bij jouw backorder goed verlopen is, daar doen we het voor. Heel veel succes met jouw schuiltent Aquila mark II. Groet, Jurgen

Paul Cools

Het artikel dat ik bestelde bleek eerst niet beschikbaar. Kreeg verscheidene mail hoever het stond met de beschikbaarheid en verzending. Was zeer nuttig.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Paul, bedankt voor jouw review, wat voor ons erg belangrijk is. In deze bijzondere Covid19 tijden is het niet gemakkelijk om productie en shipping op tijd te krijgen, maar we doen ons best. We... Hoi Paul, bedankt voor jouw review, wat voor ons erg belangrijk is. In deze bijzondere Covid19 tijden is het niet gemakkelijk om productie en shipping op tijd te krijgen, maar we doen ons best. We proberen zo goed mogelijk alle klanten op de hoogte te houden en dat gaat helaas soms niet goed. Maar bij het overgrote deel wel en gelukkig ook bij jou. succes met de baghide en hopelijk kan je veel mooie foto's maken. Groet, Jurgen