C.van der Have

Snelle en correcte communicatie. Tent met snoot zondag besteld, dinsdagochtend in huis. De Buteo mark 2 is mooi gemaakt, echt voor fotografen met legio mogelijkheden . Opvouwen ging goed dankzij de... Snelle en correcte communicatie. Tent met snoot zondag besteld, dinsdagochtend in huis. De Buteo mark 2 is mooi gemaakt, echt voor fotografen met legio mogelijkheden . Opvouwen ging goed dankzij de video die meegestuurd werd.

Reactie Schuiltent.nl:

Goedemorgen, bedankt voor de review, we stellen het erg op prijs. Goed om te horen dat de Buteo Mark II u goed bevalt. Ook fijn om te horen dat de verstuurde video een goed hulpmiddel is om te tent... Goedemorgen, bedankt voor de review, we stellen het erg op prijs. Goed om te horen dat de Buteo Mark II u goed bevalt. Ook fijn om te horen dat de verstuurde video een goed hulpmiddel is om te tent op te zetten en in te vouwen. Heel veel succes met uw schuiltent en we zijn altijd benieuwd naar de resultaten. Fijne dag, groet, Jurgen

ChefRenty

Heel goed. Prima persoonlijk telefonisch contact gehad en heel fijn geholpen.

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Evert, fijn om te horen, graag gedaan. Veel succes met de baghide. Groet, Jurgen

Daniel

Goed en persoonlijk

Bedankt Daniel, fijne dag, groet, Jurgen Sloots

Marcel de Bruin

Goed, niks op aan te merken

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Marcel, bedankt voor de review. Benieuwd naar de resultaten. Je mag, als je dat leuk vind altijd delen op Instagram @schuiltent.nl #schuiltent.nl of @buteophotogear #buteophotogear Succes met... Hoi Marcel, bedankt voor de review. Benieuwd naar de resultaten. Je mag, als je dat leuk vind altijd delen op Instagram @schuiltent.nl #schuiltent.nl of @buteophotogear #buteophotogear Succes met jouw fotografie avonturen, Jurgen Sloots

Ab W.

Prima product.

Hoi Ab, bedankt voor de review. Succes met de schuiltent. Groet, Jurgen Sloots

Ton

Alles goed geregeld in de communicatie ook!

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Ton, fijn om te horen. We doen ons best, dat lukt niet altijd, maar in de meeste gevallen zijn onze klanten(en mede-fotografen) tevreden. Bedankt voor vertrouwen en geduld in deze tijden. Fijne... Hoi Ton, fijn om te horen. We doen ons best, dat lukt niet altijd, maar in de meeste gevallen zijn onze klanten(en mede-fotografen) tevreden. Bedankt voor vertrouwen en geduld in deze tijden. Fijne dag, groet, Jurgen Sloots

Ronald Kromkamp

Geweldige service en snel geholpen.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Ronald, bedankt voor jouw review en ik ben benieuwd naar de resultaten. Fijne dag, groet, Jurgen Sloots

Wim de Kroon

Goed, correct en netjes behandeld.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Wim, bedankt voor de review. Dat proberen we te doen in ieder geval. Succes met jouw schuiltent.

K vos

Denkt goed mee en zijn erg vriendelijk

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Korne, bedankt voor de review, fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. groet, Jurgen

Gerrie van Geffen

Dik tevreden over het grondzeil, service en prijs

Hoi Gerrie,
Is eve geleden, maar toch bedankt voor jouw review.
groet, Jurgen