Chris van Gurp

Goede ervaring maar toch een opmerking.
De kijkopeningen links en rechts aan de voorkant mogen iets groter zijn. als ik op mijn stoeltje zit kan ik er niet dooreen kijken.
als deze iets...
Goede ervaring maar toch een opmerking.
als deze iets langwerpig naar beneden kunnen dan is dat voor kleine mensen zoals ik ook goed te doen. verder goede kleuren ben er wel blij mee.

Reactie Schuiltent.nl:

Hallo Chris, heel erg bedankt voor de goede feedback. Op dit moment zijn we een uitgebreid klantenonderzoek aan het doen naar het gebruikersgemak. We hebben heel veel goede commentaren gehad en ook... Hallo Chris, heel erg bedankt voor de goede feedback. Op dit moment zijn we een uitgebreid klantenonderzoek aan het doen naar het gebruikersgemak. We hebben heel veel goede commentaren gehad en ook enkele tips. We zullen deze meenemen in onze verdere ontwikkelingen van de producten. Gebruikersgemak staat voorop.

Daany Jacquemin

Zeer duidelijke communicatie, vlotte levering en degelijk materiaal.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Danny, bedankt voor de review. Succes met jouw fotografie projecten!

frank bosvelt

Heel goed

Paul Faber Fotografie

Een snelle en goede service bij de aanschaf van een “foto hide”.

Fotografie Joeri

Goede service en snelle levering.

C.

Snel geleverd, spullen zijn goed

Corrien

Behulpzame en vriendelijk medewerker

Jeroen

Meerdere tenten in gebruik. Allemaal in no-time op te zetten. Dat doet geen ander merk na! Tenten zelf zijn ook praktisch ontworpen, ik kan ermee wat ik wil. En prima after sale service.

Reactie Schuiltent.nl:

Hoi Jeroen, dank voor de mooie woorden. We proberen onze producten zo goed mogelijk te ontwerpen en naast onze eigen ervaring krijgen we gelukkig ook veel fijne feedback van onze klanten. Ook fijn... Hoi Jeroen, dank voor de mooie woorden. We proberen onze producten zo goed mogelijk te ontwerpen en naast onze eigen ervaring krijgen we gelukkig ook veel fijne feedback van onze klanten. Ook fijn dat je de after sales noemt, wij gaan voor een goede oriëntatiefase, een duidelijke aankoopfase en zeker ook een goede after sales en/of service. Succes met alle projecten zoals de ijsvogels, de bever en de wolf.