Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Bureau Schravenmade heeft me bijgestaan in een kortgeding tegen mijn werkgever

Kort maar gericht in de voorlichting en sterk in de rechtzaal.

Communicatie over kosten kan beter. is over gepsroken en punt is herkend.

D. Boot

Ik heb een prettig contact gehad met de heer Schravenmade. Ook zijn collega die de klacht van mij heeft afgehandeld heeft veel gedaan en wilde op de hoogte blijven hoe het e.e.a. zou verlopen.

De stelligheid waarmee er werd gesproken en werd opgetreden.

De periode van mijn zaak bevatte de zomermaanden. Ik merkte dat er wat 'haast' was vanwege de vakantie. Ik werd hier wat onzeker van. Achteraf ben ik tegen punten aangelopen, waarvan ik me afvraag... De periode van mijn zaak bevatte de zomermaanden. Ik merkte dat er wat 'haast' was vanwege de vakantie. Ik werd hier wat onzeker van. Achteraf ben ik tegen punten aangelopen, waarvan ik me afvraag of dit niet voorkomen had kunnen worden. In mijn situatie had het me veel stress gescheeld en had ik geen klacht in hoeven te dienen.

Goed, prettig en menselijk

ervaring met de zaak die aan de orde was

een enquête waar je zaken naar waarheid in kunt vullen en niet verplicht niet relevante of net zaken moet scoren!!!!

H. Jonker MA - H@RMadvies

Een zeer professionele, maar ook persoonlijke behandeling en afhandeling van de casus. Met zeer veel geduld en tact de hele procedure gedurende langere tijd begeleid en bewaakt.

De professionele én persoonlijke behandeling, waarbij steeds blijk was van gedegen kennis van de specifieke inhoud van de casus.

Eigenlijk helemaal niet. Het bureau, de persoon/personen, de zakelijke ruimte, de functionele- en persoonlijke behandeling, blijk van kennis van arbeidsrecht én het plaatsen van deze casus in dat... Eigenlijk helemaal niet. Het bureau, de persoon/personen, de zakelijke ruimte, de functionele- en persoonlijke behandeling, blijk van kennis van arbeidsrecht én het plaatsen van deze casus in dat recht waren geheel tot mijn wens.

L. Mous

Fantastisch geholpen, erg plezierig met Hans in het dossier gedoken en door Hans tot een goed (voor zover het binnen de mogelijkheden lag) einde gebracht.

Mijn complimenten voor het...

Mijn complimenten voor het gehele traject, in het bijzonder de bereikbaarheid en communicatie zowel onderling als aan de tegenpartij.

Ja, kennis van zaken, zeer goed bereikbaar en erg plezierig contact.

Ik zou het zo even niet weten....

j.f. bongers

Zeer deskundig kantoor, niet alleen op juridisch gebied maar zeker ook strategisch en zakelijk

goede communicatie ( geen 9 to 5 mentaliteit) ; proactief

Sirco juwelier

Zeer prettig!

24 uur bereikbaar

Uitstekend!

Deskundig, voortvarend, gedreven.

ga zo door!

Slecht meer woorden heb ik er niet voor

Nee geen goede dingen

Niet dingen beloven die niet kloppen

Reactie Schravenmade Advocaten:

U bent geen klant van ons geweest en bent dus niet in staat om ons te beoordelen. Helaas reageert u ook niet op verzoeken om contact op te nemen.

innervibez

Uitstekende service, meedenkend, inlevend en helder

Duidelijkheid, transparantie

nvt