Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Netjes en correct te woord gestaan

Goed advies

Mijn ervaring met Schravenmade Advocaten is zeer goed. Ondanks dat de reden om een advocaat nodig te hebben niet prettig was, ben ik erg fijn en goed geholpen.

Er wordt zeer goed geluisterd en vooral gekeken naar wat de client wil.

geen verbeterpunten. Vooral doorgaan met deze werkwijze zoals nu wordt gedaan.

Isik

Snelle reactie

Patrick Van schaik

Zeer goed
Zeer duidelijke informatie en zeer snel contact

Goede uitleg en duidelijk advies
Open en eerlijk gesprek

Geen verbeter punten

Issam

Jojanneke Schravenmade - Baas

Duidelijk en vriendelijke aanpak.

Verkerk/Laghzaoui

Advies geven en hoe te handelen

Geen idee

Liesbeth van den Top

Ik heb een goede ervaring gehad met Martijn. Hij stond voor ons klaar in zijn vrije tijd en heeft ons van goed advies voorzien. Hij vermelde ook duidelijk voorwaarden een bijkomstigheden aan... Ik heb een goede ervaring gehad met Martijn. Hij stond voor ons klaar in zijn vrije tijd en heeft ons van goed advies voorzien. Hij vermelde ook duidelijk voorwaarden een bijkomstigheden aan bijstand door een advocaat mocht de zaak voor de rechter komen.

Vlot in het contact en een persoonlijk advies

Het woordgebruik vond ik zo nu en dan grof, ik vond het vloeken ook niet prettig. Als dit niet was, zou het professioneler overgekomen zijn.

Brouwer Storage Consultancy

Bijzonder positief

Meedenken en het juiste advies geven voor de cliënt, ook al staat dit haaks op het commerciële belang van het kantoor. Ik ben twee maal in de situatie geweest dat ik gelijk had, maar gelijk hebben... Meedenken en het juiste advies geven voor de cliënt, ook al staat dit haaks op het commerciële belang van het kantoor. Ik ben twee maal in de situatie geweest dat ik gelijk had, maar gelijk hebben en krijgen zijn twee verschillende zaken in de rechtspraak. In beide gevallen heeft Martijn mij geadviseerd om proberen te schikken omdat de tegenpartij een langere adem had en over onbeperkte middelen beschikte, Ik had beide niet. Dit schikken heb ik zelfstandig kunnen uitonderhandelen met op de achtergrond het advies. Hiervoor zijn mij geen kosten in rekening gebracht. Dit staat haaks op de reputatie (vooral in Angelsaksische landen) die vaak wordt toegedicht aan advocaten.

Op basis van mijn ervaringen zijn die er niet.

Direct en zonder er omheen draaien dit is als fijn ervaren. telefonische afwikkeling

Kort en bondig dit werkte voor mij positief

Op dit moment niet

E. Willemsen

Na aanmelding direct reactie ontvangen via e-mail en kort daarna ook telefonisch. Rustige en duidelijke communicatie, snelle beantwoording op vraagstelling. Indien nodig blijkt te zijn ook... Na aanmelding direct reactie ontvangen via e-mail en kort daarna ook telefonisch. Rustige en duidelijke communicatie, snelle beantwoording op vraagstelling. Indien nodig blijkt te zijn ook opvolgende acties besproken. Al met al een snelle en fijne afhandeling.

snelle reactie, duidelijke communicatie

nvt