Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Martin Roosemalen

Eerste ervaring: een luisterend oor, doorvragen en de eerste stappen van het proces doorgesproken. Dat gaf mij veel vertrouwen en rust.

Er was een duidelijk plan van aanpak, nadat, door de tegenpartij, alle deuren waren dichtgegooid is het beoogde einddoel behaald. Deze advocaten zijn vasthouden en ter zake kundig. Er werd voldoende... Er was een duidelijk plan van aanpak, nadat, door de tegenpartij, alle deuren waren dichtgegooid is het beoogde einddoel behaald. Deze advocaten zijn vasthouden en ter zake kundig. Er werd voldoende tijd uitgetrokken om de voortgang met mij te bespreken zowel schriftelijk als face to face.

De gastvrijheid, zorgvuldigheid en professionaliteit waren prima in orde.

Jonkers

Zeer goede ervaring. Duidelijke communicatie, goed advies.

Na het eerste gesprek, gelijk een duidelijk verweer waarin ik mij direct kon vinden

Ed Baks

Ervaren mensen met enorme ervaring

Snelle reactie opvragen en doordacht aan het werk

B.J.P. van der Schaft / Vertiplant

Ik zou mijn ervaring met Schravenmade Advocaten willen beschrijven als zeer prettig.

de terug koppeling en communicatie zijn zeer sterke punten van Schravenmade Advocaten

ik heb geen verbeterpunten

Rh Rooseman

Slechte advocaat, benoemd gelijk al dat ik niet luister!!!

Uitnodigen voor een gesprek

Reactie Schravenmade Advocaten:

Helaas konden we u geen ander advies geven. We willen juist transparant zijn en juridisch juiste adviezen geven. Dat de uitkomst hiervan niet is zoals gehoopt of verwacht is inderdaad jammer.

Als altijd met flair, deskundigheid en no nonsens

Als altijd to the point en inspelend op de persoonlijke situatie

Mijn ervaring was zeer goed.

Nijhof Bouw en woonwaren

Een topteam dat op de juiste wijze snel weet te schakelen. De combinatie van vijf advocaten met ieder haar eigen competenties maakt het sterk. Heeft ook een zeer uitgebreid netwerk indien toch nog... Een topteam dat op de juiste wijze snel weet te schakelen. De combinatie van vijf advocaten met ieder haar eigen competenties maakt het sterk. Heeft ook een zeer uitgebreid netwerk indien toch nog deskundigheid van buiten nodig mocht zijn. De kracht ligt m.n. om zaken niet via de juridische weg op te lossen. Als het toch op procederen aankomt

Persoonlijk aanpak. Goede en gedegen voorbereiding.

De inhoudelijke kwaliteit is veel beter als dat de omgeving waar het advocatenkantoor is gevestigd. Heeft ook weer een voordeel in het uurtarief

Begeleiding en advies bij vaststellingsovereenkomst.

Plezierige en open manier van communiceren, deskundigheid maar ook met oog voor de mens achter de zaak.

Annemieke Hoksbergen

In beginsel zijn de adviezen deskundig en heb ik daarin alle vertrouwen gehad. Met hoofdletters heb ik aangegeven niet naar de Rechtbank te willen gaan en het daarvoor in de minne te willen... In beginsel zijn de adviezen deskundig en heb ik daarin alle vertrouwen gehad. Met hoofdletters heb ik aangegeven niet naar de Rechtbank te willen gaan en het daarvoor in de minne te willen schikken. Helaas, dat gebeurde dus toch.
De communicatie voorafgaand aan de Rechtbank was nihil. Geen idee wat er ging gebeuren. Ook werd ik niet geïnformeerd over hoe de terugkoppeling in zijn werk ging.

Ik ben niet geïnformeerd over het feit dat ik vooraf mijn rechtsbijstandverzekering moest raadplegen, waardoor ik nu krom moet liggen om mijn facturen te kunnen betalen.