Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Linda M. Compaan

Persoonlijk contact is heel plezierig. Moet helaas steeds zelf achter informatie aan over wat er gebeurt, dit zou anders kunnen.
Ook bij voorstel tegenpartij rechtstreeks te benaderen na...
Ook bij voorstel tegenpartij rechtstreeks te benaderen na vonnis om haar kosten van deurwaarder te besparen, werd niet verteld dat dit voor mijn rekening zou zijn.

Gaan helemaal voor mijn zaak.

Communiceren wat verder gaat gebeuren.

Positief

Betrokkenheid

Betere voorlichting over belastingtechnische aspecten bij VSO, met name de kinderopvang en de mogelijkheden van middeling.

Ruud van Dijk

Ik heb de heer Hans Schravenmade ervaren als een zeer ervaren advocaat die met je meedenkt ipv de context louter in juridische kaders te spuien. Als client kan je veel zelf doen om je positie te... Ik heb de heer Hans Schravenmade ervaren als een zeer ervaren advocaat die met je meedenkt ipv de context louter in juridische kaders te spuien. Als client kan je veel zelf doen om je positie te verbeteren of verslechtering te voorkomen. De heer Schravenmade belicht daarbij duidelijk meerdere kanten van de zaak en geeft tips en praktisch advies. Daarnaast beschikt hij met zijn scherpe humor over een geweldig relativeringsvermogen. Dit alles heeft de afwikkeling van mijn zaak goed geholpen.

Inhoudelijke communicatie, deskundigheid en duidelijkheid; koffie; relativeringsvermogen en humor.

Voor mij destijds geen.

Zeer goed en professioneel

Kundig advies en met je meedenken

Als ik iets zou moeten aangeven zou dat de telefonische bereikbaar kunnen zijn.

Tim van Thiel

Zeer goede ervaring met Hans Schravenmade. Altijd rustig en bekwaam in voor mij hinderlijke situaties.

De rust welke Hans uitstraalt was voor mij in deze zaak erg prettig

Anilpersad Orie

Zeer gedreven vanuit client perspectief en professioneel. Prettige setting in gesprekken om alles te delen .Zal wanneer nodig is , Hans Schravenmade inschakelen en aanbevelen bij mijn relaties en... Zeer gedreven vanuit client perspectief en professioneel. Prettige setting in gesprekken om alles te delen .Zal wanneer nodig is , Hans Schravenmade inschakelen en aanbevelen bij mijn relaties en vrienden.

Het vermogen om alle scenario's goed te kunnen beoordelen en voor te zijn.
Zeer gedreven en uitermate professioneel in confrontaties met opponent .

Kleine aandacht betreft communicatie via whats App ( snelheid )

E.Luigjes

Hans Schravenmade sr. is een zeer goede advocaat die mij ca 10 jaar geleden voor het eerst heeft bijgestaan in een arbeidsconflict met mijn toenmalige werkgever. Waar de jurist van de vakbond (waar... Hans Schravenmade sr. is een zeer goede advocaat die mij ca 10 jaar geleden voor het eerst heeft bijgestaan in een arbeidsconflict met mijn toenmalige werkgever. Waar de jurist van de vakbond (waar ik snel lid van ben geworden toen het dispuut kwam) heeft aangegeven met een kleine afkoopsom genoegen te nemen heeft Hans Schravenmade de zaak, zonder dat het tot een procedure is gekomen, geschikt voor het dubbele bedrag waarmee ik in eerste instantie genoegen moest nemen

1. Zeer cliënt gericht;
2. Ter zake kundig

Meer transparantie bij declaratie.

Uitstekend geholpen, van eerste adviesgesprek tot uiteindelijke ondersteuning bij mijn zaak

Modern kantoor met online inzage van mijn documentatie en communicatie.
Vriendelijke medewerkers die via verschillende manieren (OOK BUITEN KANTOORTIJDEN) te bereiken zijn.

Niets

Ontslagrecht advies

zeer bekwaam, inhoudelijk sterk

vooraf duidelijkheid brengen in kosten

Zeer slechte ervaring, verkeerde adviezen en alleen maar uit op geld.

Mooie praatjes bij intake

Intake die je kan waarmaken, transparantie over kosten, betere voorbereiding.
Intake die je kan waarmaken, transparantie over kosten, betere voorbereiding.
Belangrijkste punt en een onvergetelijke fout: misbruik maken van macht: van dreigement dat hij ook de bevoegdheid had om ons huis te verkopen terwijl het een opdracht was om bij te staan bij een conflict.